Obserwatorzy

31.8.12

Metamorfoza dunia_16

Przed

Przesadzony makijaż policzków, za dużo nałożonego pudru. Ogólna kolorystyka nie jest zła, same ciepłe kolory.

Po

Makijaż ciemniejszy niż w wersji PRZED. Usta dwukolorowe, pomalowałam tylko dolną wargę jaśniejszym kolorem. Podkreśliłam kości policzkowe. Makijaż oczu to czerń, bordo i brzoskwinia. 

Przed

Już sama plakietka 'Vote for me' odrzuca mnie natychmiastowo. Jest plastikowa i tandetna. Stylizacja byłaby ok, ale z innym topem, bo ten w połączeniu z panterkowymi spodniami sprawia, że to wszystko na raz wydaje się kiczowate. 

Po

Marynarskie paski i delikatne kolory. Żeby nie było nudno, pod żakiet nałożyłam też dżinsową koszulę. 

14 komentarzy:

dunia_16 pisze...

makijaż po mi się bardzo podoba, strój też , ale wydaje mi się że pogrubia :pp

Nasty Rose pisze...

znacznie lepiej po ;)

MissGirls150

Emo-niunia- pisze...

Strój po jest świetny.

Oleandrea pisze...

super

Niedźwieć pisze...

Patrząc na obrazek z makijażem PRZED myślałam, że obrazek przerabiałaś. Dopiero po zobaczeniu stylizacji olśniło mnie że to kolor skóry :)
Ogólnie metamorfoza na plus
to-ja-to-ja

Urodzona Optymistka pisze...

Aaa! Żółtka karnacja! Fuj! Trochę to tandetnie wygląda, ale pewnie chciała tak jakby 'połączyć' makijaż oczu i policzków, co nie przyniosło pożądanego efektu. Po lepiej. ;) Przed w stroju to dla mnie kicz, nawet bez tej plakietki. ;p W po lepiej i ciekawiej.
Monika0147 :)

. pisze...

W makijażu PRZED podoba mi się jedynie kolorystyka. Żółta skóra Hińczyka i Piepszyk-blee... Makijaż PO jest ładny, aczkolwiek nie przemawia do mnie fryzura. Stylizacja PRZED wydaję się strasznie kiczowata przez tą plakietkę i spodnie. A stylizacja PO jest bardzo ładna. :)
Natalia171

Izowirus pisze...

Przepięknie wygląda po metamorfozie :)


Izowirus

Karolina pisze...

Bardzo ładny makijaż po, strój mi się nie podoba.

Mistelly pisze...

Strój jest śliczny " PO " .

Martax3

Char pisze...

Makijaż jest świetny jednak strój zdaje się pogrubiać medoll...ale to moje zdanie

Ynira

patrycja pisze...

"Przed" ohyda, "po" jedynie strój jest całkiem fajny.

Paula552 pisze...

Makijaż po, po prostu boski ! ♥
Ale strój po, bez komentarza.
Paula552

Unknown pisze...

hmm może być