Obserwatorzy

19.8.12

Metamorfoza 4EverYou

Przed

Bardzo ładna twarz, świetnie zrobione cienie, dobrze dobrane elementy twarzy. Czerwona szminka ożywia całość, a delikatny makijaż oczu podkreśla estetykę całości.

Po

Zrobiłam coś zupełnie innego, zmieniłam włosy na ciemniejsze, pomalowałam też brwi. oczy podkreśliłam eyelinerem oraz tuszami-pogrubiającym i wydłużającym. Oczy pomalowałam pastelowo fioletowym cieniem, podobnie jak policzki, które musnęłam pastelowym różem. 

Przed

Podoba mi się użycie paska jako naszyjnika, ciekawy pomysł. Wolałabym jakieś ciekawsze szorty, no i może jakiejś złotej bransoletki, która pasowałaby do naszyjnika. 

Po

Trochę mnie poniosło i zmiksowałam różne printy i fasony. Całość utrzymana w czarno-niebieskiej kolorystyce. 

3 komentarze:

Roksana pisze...

No, no... strój po jest rewelacyjny ;)

Emo-niunia- pisze...

Zgadzam się.

patrycja pisze...

Strój "po" fajny, buty nie.