Obserwatorzy

19.8.12

Metamorfoza kimama777

PRZED:

Ładne elementy twarzy i kolor skóry. Makijaż oka jest nieco krzywy, krzywo także są pomalowane policzki. Nie podoba mi się też połączenie delikatnych pastelowych cieni z mocno podkreślającym czarnym tuszem, użyłabym jakiegoś delikatniejszego. Ogólnie makijaż nie zachwyca.

PO:


Jest soczyście i wyraziście. Użyłam żywych kolorów na powiekach, tak by pasowało do ubioru. Policzki podkreśliłam naturalnym i mocno różowym pudrem. Usta pomalowałam najpierw koralową, potem różową szminką. Nie jestem zwolenniczką kosmetyków LUXE, ale nie miałam wyjścia.. Fryzury nie zmieniałam, bo uważam, że nie było potrzeby :)

A tutaj make-up w przybliżeniu, bo fryzurka trochę go zasłoniła:



***


PRZED:


Torebka zawieszona na spódniczce nie wygląda korzystnie. Oprócz tego nie ma się do czego przyczepić, ale w zachwyt też ta stylizacja nie wprowadza...Poza tym widziałam takich na stardoll mnóstwo..


PO:
I wersja

Letnia stylizacja. Główną rolę odgrywa tu spódnica maxi w pięknych intensywnych kolorach. Do tego bardziej stonowana marynarka i biała bluzka. Dobrałam także pasujące dodatki- amarantową torebkę, złotą bransoletkę i delikatne sandałki.


II wersja


Dodatkowa wersja z użyciem tej ciekawej marynarki w ślicznych kolorach. Do tego złota pasująca spódniczka i ..pozostaje tylko wybór odpowiednich dodatków. Poeksperymentowałam trochę z butami i wyszło coś takiego, co wydało mi się nawet ciekawe.. :)

5 komentarzy:

Roksana pisze...

Pierwszy strój "po" jest ciekawy, natomiast drugi jest mało estetyczny i niezbyt ciekawy według mnie, ale pomyłki zdarzają się każdemu :)

meg pisze...

Bardzo ładny makijaż PO.

Nasty Rose pisze...

śliczny makijaż po :)

MissGirls150

Caroline pisze...

Ja jestem innego zdania. Według mnie makijaż oka 'przed' jest bardzo ładny i można powiedzieć w pewnym sensie 'orzeźwiający'. Co do szminki: usta wyglądałyby lepiej w swoim naturalnym kolorze. Makijaż po jest bardziej wyrazisty, dodaje doll charakteru, co wcale nie znaczy, że jest mniej korzystny. Stylizacja 'przed' również jest ciekawa. Jednak coś w niej nie gra. Wersja 1 'po' bardziej do mnie przemawia niż wersja 2. Dlaczego? Chyba dlatego, że gdy patrzę na nią czuję wakacje. :D

kara_253

patrycja pisze...

Makijaż "po" fajniusi