Obserwatorzy

17.8.12

Metamorfoza gabi18m

Przed

Twarz przypominająca emo/scene? Na stardoll widziałam mnóstwo podobnych. Elementy są ogólnie ok, drażni mnie ten nos przypominający o początkach na stardoll. Makijaż mi się kompletnie nie podoba, wszelkie dodatki są zbędne, a fryzura jest strasznie popularna.

Po

Zmieniłam włosy i ich kolor, ponieważ przy tak jasnej karnacji ciemne nie wyglądają dobrze. Do pomalowania oczu użyłam białego, zielonego, fioletowego i czarnego cienia, policzki podkreśliłam delikatnie pudrem brązowym i różowym, a usta musnęłam jasnoróżową szminką.

Przed


Podkolanówki są niczym z szafy małej dziewczynki, pastele z czernią to nie jest dobre rozwiązanie. Zostawiłabym kapelusz, bluzkę oraz buty i kombinowałabym dalej.

Po


Starałam się stworzyć coś w Twoich klimatach, a specjalistką w tym nie jestem. Buty pasują do czapki, żakiet do koloru paznokci, bransoletka do wyglądu twarzy, a spodnie i bluzka są w podobnym, sportowym stylu.
_____________

Może się przedstawię? :) Mam na imię Dominika i od dzisiaj razem z załogą będę wykonywała  metamorfozy, więcej o mnie możecie dowiedzieć się ze stardollowego profilu - emo-niunia-.

Liczę na komentarze, każdy jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do wyrażania swoich opinii.


5 komentarzy:

Roksana pisze...

Makijaż podoba mi się bardziej po, zaś ubranie przed.

AvrilRamona13 pisze...

zakochałam się w makijażu 'po' *.*

meg pisze...

Stylizacje obie nie w moim stylu, natomiast makijaż po jest cudny. Od razu widać różnicę i kontrast.

Urodzona Optymistka pisze...

W 'przed' jej doll wygląda strasznie sztucznie.
Radykalna zmiana w 'po', co mnie cieszy.
Nie przepadam za tymi oczami.
'Przed' w stroju podoba mi się bardziej niż 'po', chociaż te getry mnie przerażają. Rzeczywiście, połączenie czarnego i kolorów pastelowych nie jest udane, aczkolwiek jest lepiej niż w makeupie.
'Po' nie podoba mi się, bo jest na poziomie "początków na Stardoll". Każdy mógłby taki zrobić. Nie wyróżnia się niczym szczególnym. Mogłaś zrobić coś bardziej w swoim stylu, bardziej delikatnego...

patrycja pisze...

Nie