Obserwatorzy

26.8.12

Metamorfoza Olcia473

Przed

Podoba mi się twoja twarz, chociaż w sumie niczym się nie wyróżnia, bo wiele doll ma te oczy, włosy, nos. Ale według mnie, o wiele lepsza jest taka delikatna twarz niż plastikowa barbie. Usta są ciekawe. Plus za kolory na powiekach.


Po

Delikatnie podkreśliłam policzki i pomalowałam usta cielistym kolorem, wyznając zasadę, że jeśli oczy są mocne, to reszta stwarza ładne 'tło'. Makijaż oczu w kolorach czerni, fioletu i bieli, dodatkowo rzęsy pomalowałam wydłużającym tuszem i pociągnęłam kreskę eyelinerem.

Przed

Trochę mi się już przejadł motyw flagi, chociaż tutaj koszulka nawet fajnie łączy się ze spodniami. Buty są ciekawe, proponowałabym je zestawić ze spodniami i dobierać ciekawszą górę. 

Po

Masz fajną szafę, bo mimo, że nie ma w niej niezliczonej ilości stron, to są ciekawe ciuchy i dużo możliwości na stworzenie zestawów. Stworzyłam prosty, biało-szary zestaw. Różowe dodatki ładnie komponują się z twoim makijażem. Jestem zadowolona z efektu. 

20 komentarzy:

wszystkooinic pisze...

Super efekt:)

ewela0913 pisze...

W makijażu PO twarz jest wyraźniejsza, bardziej mi się podoba, chociaż PRZED też była ładna. Stylizacja PRZED nie ma w sobie nic specjalnego, jedynie lenonki dodają odrobinę tego czegoś,jednak stylizacja PO zdecydowanie bardziej pasuje do tej dollki i wszystko jest przemyślanie i dobrze dobrane.

mika6210 pisze...

Zarówno makijaż jak i stylizacja 'po' według mnie przyciągają wzrok i wyglądają naprawdę świetnie ;) Podobają mi się usta.

Julita. pisze...

makijaż podoba mi się bardziej przed, chociaż usta mi się zbytnio nie podobają, natomiast ubranie zdecydowanie po :D
pozdrawiam .
12jula12_1997

Emo-niunia- pisze...

Makijaż jest świetny :)

. pisze...

MAKIJAŻ
Przed:Rzeczywiście wiele lalek ma te części twarzy. Nie podoba mi się kolor ust. Ahh... I ten nos który kojarzy mi się z początkami stardoll. Proszę zmień go. Masz pluz za równy make-up oczu.
Po:Twarz jest cudna. Nie podobają mi się jedynie kreski eyilainerem (przepraszam nie umiem tego pisać) i fryzura.
STYLIZACJA
Przed:Ehh... Jakoś mam wrażenie, że nic do siebie nie pasuje.
Po:Ślicznie, tylko buty mi się nie podobają, ale pasują kolorystycznie.
Natalia171

Ola | Olcia473 pisze...

Dziękuję za rady,bardzo mi się podoba po.Przyznam szczerze do stroju się nie przykładałam bo mi się nie chciało ;p

Susan Romanowska pisze...

Przecudnie. PO jest świetnie :)).

Aga / Aga39381 pisze...

Po makijaż i stylizacja są piękne!

Niedźwieć pisze...

Świetny efekt po
to-ja-to-ja

Karolina pisze...

Świetna metamorfoza.
Makijaż genialny, stylizacja jeszcze lepsza ;)

Anonimowy pisze...

Ale ładnie
MissAshx33

Natalie. pisze...

Bardzo fajny stój po.

Wera11160 pisze...

Po zdecydowanie lepiej wygląda ;)

Oleandrea pisze...

zdecydowanie po

Caroline pisze...

Makijaż przed według mnie mimo iż nie jest spektakularny wygląda bardzo przyjemnie. Lubię połączenie czerwieni i błękitu, ale nie może się ono równać z fioletem i lilią których użyłaś w makijażu 'po'. Makijaż po jest idealny. Ma w sobie coś z sztuki makijażu japońskiego - przynajmniej tak mi się wydaje. Stylizacja przed w ogóle nie jest oryginalna. W ogóle mi się nie podoba. Te spodnie wydają się poszerzać uda. Lalka w nich nie dość, że wygląda po prostu grubo to takie zestawienie części garderoby sprawia że doll wydaje się mała. Stylizacja po to połączenie pasteli, które lubię najbardziej.

kara_253

Helena pisze...

Makijaż lepszy po, ale zmieniłabym fryzurkę :)

Hela2104

Char pisze...

Strój po, jak zwykle przy metamorfozach Clev jest po prostu cudowny *-*

Ynira

patrycja pisze...

Twarz okropna.

Paula552 pisze...

Ładniej po ;)