Obserwatorzy

25.8.12

Metamorfoza Spider12345

PRZED
Jest bardzo ładnie. Posiadasz lalkę o delikatnym charakterze, z ślicznymi częściami twarzy. Masz ładny makijaż, szkoda, że zaczęty właściwie od połowy powieki. Jedyne co mnie irytuje, to wysoko położone brwi.

PO
Chciałam zmienić charakter Twojej doll ze słodkiego na bardziej ostry, ale nadal wyrafinowany. Niestety posiadasz tylko dwie cienie, więc radziłam sobie farbkami do twarzy. W ten sposób powstał ciemny, ale nadal nie wulgarny makijaż. Zmieniłam włosy na niedbale upięte, długie włosy - uważam, że zmiana jest zauważalna.

PRZED
Kolorystycznie i stylistycznie wszystko gra, jednak jest w tej stylizacji coś, co mi nie odpowiada. Jest to zdecydowanie żakiet. Połyskuje, na dodatek poszerza lalkę. Spodnie dziwnie na niego nachodzą.

PO 1 

Elegancka stylizacja z nutką szaleństwa. Chciałam, aby strój nie był sztampowy, dlatego kapelusz przyozdobiłam opaską z ćwiekami, zaś bazę stanowi kolorowy gorset i rozkloszowana spódnica. Szykowności dodają czarne dodatki - torebka, zakolanówki i oxfordy.

PO 2
Tym razem na rockowo. Bardzo zazdroszczę Ci tego luźnego t-shirtu - musiałam go użyć. Dorzuciłam do tego kamizelkę z ćwiekami, podarte rajstopy i glany. Całość uzupełniłam luźną czapką kondomem, lenonkami i czarną torbą workiem. 

24 komentarze:

DarkLola. pisze...

Jeśli chodzi o makijaż to zarówno przed jak i po bardzo mi się podoba. Co do ubioru: przed mi się nie podoba przez żakiet, bez niego byłoby zdecydowanie lepiej. Po 1 i po 2 świetne :D

Nasty Rose pisze...

strasznie podoba mi się stylizacja po2 ;)

MissGirls150

Emo-niunia- pisze...

Makijaż po i druga wersja po bez torby bardzo mi się podoba :)

Karolina pisze...

Świetne stylizacje po :)
Makijaż również po :)

. pisze...

Jako, że lubię delikatne stylizacje nie podobają mi się te po. Makijaże przypadły mi do gustu, lecz przed jest troszkę ładniejszy. Taki delikatniejszy. Ubiór przed byłby świetny bez tego tragicznego żakietu.
Natalia171

KAROLINEK pisze...

Stylizacja "przed" jest dziwna, usunęłabym bransoletkę, kurtkę i top. Doll wygląda na napakowaną :D
Twarz "przed" i "po" są śliczne. :)
karolusia22

Niedźwieć pisze...

Zauważalna zmiana.
to-ja-to-ja

Wera11160 pisze...

Przed i po bardzo mi się podoba :)

Caroline pisze...

Doll przed według mnie jest śliczna. Zakochałam się w tej twarzy, pasuje idealnie do mojego gustu. Co do po nie jestem do końca przekonana do tych włosów. Stylizacja przed również idealnie do mnie pasuje, jednak masz rację co do kurtki - jest okropna. Osobiście bardziej podoba mi się 2 wersja stylizacji po. Ma w sobie coś oryginalnego i nietuzinkowego.

kara_253

mika6210 pisze...

Makijaż jest bardzo fajny w obydwu wersjach, jednak jeśli chodzi o ubiór to zdecydowanie lepiej jest po ;)

kropeczka108 pisze...

najbardziej spodobał mi się strój po :D

kropeczka108

Anonimowy pisze...

Bardzo dziękuję za metamorfozę. Makijaż po mi się podoba. Na pewno usunę ten żakiet. Stylizacja po 2 jest genialna ;)
Spider12345

Natalie. pisze...

Stylizacje świetne, makijaż po prosty, ale niepospolity.

Unknown pisze...

Po 2 jest ciekawsze, pasuje bardziej.

Mikols pisze...

Po 2 jest bardzo ciekawe i ładne.
Makijaż ok.

Aga / Aga39381 pisze...

Makijaż-po stylizacja-przed,lecz rzeczywiście,żakiet nie pasuje.

Noelle pisze...

Widzialna zmiana, z naturalnego stroju, na bardziej rockowy...

MissNati909

Catherine pisze...

Metamorfoza Lepsza 1

ewela0913 pisze...

Po nie podoba mi się jedynie fryzura,ale to tylko kwestia mojego gustu gdyż nigdy mi się ona zbytnio nie podobała :) Stylizacje po są świetne, dodają dollce charakteru i pazura, 2 stylizacja szczególnie mi się podoba.

Anonimowy pisze...

Ale ładne metamorfozy robisz ;3
MissAshx33

Oleandrea pisze...

zdecydowanie po

Char pisze...

po 2 to cudo *-*

Ynira

patrycja pisze...

Doll "przed" o wiele lepsza.

Paula552 pisze...

Czapka kondom xD.
Po 2 jest po prostu boskiee !