Obserwatorzy

18.8.12

Metamorfoza Amelia_219


Przed:
Masz bardzo nijaką twarz, bez wyrazu. Przymknięte, wąskie oczy, do tego znikomy makijaż oczu i ciemne, małe usta. Nie lubię tej fryzury, zasłania brwi, co mi przeszkadza. Ponadto, nie przepadam za piercingiem, dlatego bardzo irytuję mnie te dwa kolczyki.

 Po:
Zrobiłam coś dużo bardziej wyrazistego, ekspresyjnego. Rozumiem już skąd te zasłonięte brwi - są straszne. Nie wiedziałam jak je pomalować, aby jakoś wyglądały. Są strasznie postrzępione, co wygląda jakby Twoja lalka od kilku miesięcy nie widziała się w lustrze. Wracając do makijażu, to postawiłam na zdecydowaną, mocną czerwień. Mogą Was zdziwić niesamowicie mocno zaznaczone kości policzkowe, ale jestem zwolenniczką oglądania twarzy z odległości w apartamencie, dlatego jest tak jak jest.


Przed:
Kurtka, spodnie, torebka - był potencjał, ale chyba został zaburzony. Mimo, iż łączenie kolorów jest ostatnio bardzo modne, to nie podoba mi się tutaj miks czerwonego i niebieskiego, coś za dużo. W górnych partiach razi mnie za wysoko osadzona czapka. Ogółem nie jest źle, ale jednak poprawki są potrzebne.

Po:
Jakaś zmiana - w końcu mam do dyspozycji prawdziwą szafę! Pełną pereł i wielu dodatków, ogromny plus. Uznałam, że moim tematem przewodnim w tej stylizacji będą pasujące kolorystycznie do makijażu spodnie. Potem natknęłam się na serię świetnych czarnych kurtek jakie posiadasz i wybrałam dwie z nich. Kiedy zobaczyłam czerwoną kamizelkę "Ugly vest" chciałam Ci ją natychmiastowo ukraść - jest rewelacyjna. Do całości dodałam białą koszulę, torebkę od Soni i buty złożone z dwóch par.

Liczę, że się podoba.

7 komentarzy:

Emo-niunia- pisze...

W po podoba mi się sposób malowania oczu i wiem już dlaczego policzki są tak mocno podkreślone. Natomiast w stroju ta kamizelka w połączeniu z białą bluzką wygląda świetnie :)

Susan Romanowska pisze...

W 'PO' nie podoba mi się sposób pomalowania oczu, policzki nawet potrafię zrozumieć. Bardzo podoba mi się ta kamizelka <3.

meg pisze...

Po wyszło naprawdę świetnie.

Urodzona Optymistka pisze...

Po w makeupie wygląda fajnie, mi się tam wszystko podoba. ;p
Po w stroju wygląda zniewalająco. ;)

Amelia_219 pisze...

Bardzo dziękuję , jest świetnie! :)

mika6210 pisze...

Mi się tam w 'po' wszystko podoba ;)

patrycja pisze...

Twarz "po"super.