Obserwatorzy

17.8.12

Metamorfoza 3siostry

Przed

Nie mam się do czego przyczepić, bo twarz jest naprawdę fajna. Może trochę za mało wyrazista, ale makijaż jest w porządku, a włosy nie wyglądają sztucznie. Policzki są ładnie, delikatnie podkreślone różem. 

Po

Zmieniłam fryzurę, a także jej kolor na jaśniejszy. Policzki podkreśliłam bronzerem, aby wyglądały na naturalnie opalone. Makijaż oka wyszedł nieco 'koci', użyłam do niego tylko trzech klasycznych kolorów, czyli białego, czarnego i czerwonego.

Przed

Nie wiem, jak kiedyś mogły mi się podobać te buty. Stylizacja nie jest zła, ale wolałabym, żeby dodatki były niebieskie lub białe, byłby lepszy efekt. 

Po

Dosyć elegancka stylizacja z asymetryczną sukienką. Dodałam kilka złotych, błyszczących akcentów oraz wyraźny kołnierzyk. Tylko kolor na paznokciach u nóg trochę mi nie pasował, ale myślę, że można przymknąć na to oko. 

4 komentarze:

Roksana pisze...

Strój po jest bardzo klimatyczny, podoba mi się :)

Emo-niunia- pisze...

Zgadzam się, strój jest świetny, makijaż również mi się podoba :)

Urodzona Optymistka pisze...

Przed jest bardzo fajne. Podobają mi się włosy. Makijaż fajny, delikatny. Nie jestem fanką mocnych kolorów pomadek, ale tutaj wygląda ładnie.
Po też bardzo mi się podoba. Ktoś mógłby powiedzieć, że makijaż jest nudny i nieciekawy, ja twierdzę, że jest... hmm... odważny.
W 'przed' wyrzuciłabym czarne, a dodała niebieskie dodatki. Ogólnie to jest bez rewelacji, ale ja bym lepszego nie zrobiła. ;p
Po jest strasznie ciekawe i, jak to określiła Roksetka, klimatyczne. Kocham, kocham, kocham.

KAROLINEK pisze...

Efekt "PO" jest boski! Cienie na powiekach świetnie łączą się z czerwoną szminką :) Spódnica jest boska, i pierwszy raz widzę te buty w ładnej stylizacji ;) Gratuluję :D
karolusia22