Obserwatorzy

18.8.12

Metamorfoza djdomka1

Przed

Bardzo ładna twarz, charakterystyczna, ciekawa. Bardzo dobrze wykonana fryzura LenyCarter, warta swojej ceny. Popracowałabym jeszcze nad cieniowaniem twarzy, bo wydaje mi się, że to koło nosa powinny być wyżej i łączyć się z brwiami, a nie kącikami oczu. 

Po

Zupełnie inna kolorystyka odmieniła twoją doll. Ciemnoróżowa szminka podkreśla odważny look i współgra kolorystycznie z makijażem oczu. Muszę tylko dodać, że masz bardzo dużo kosmetyków i nie mogłam się zdecydować których użyć :)

Przed

Prosta, elegancka stylizacja. Podoba mi się użycie części paska jako naszyjnika. Trochę brakuje mi bransoletki i pierścionka. Szkoda też, że ta torebka nie jest bardziej w odcieniach butów i naszyjnika. 

Po

Zainspirował mnie kolor twoich włosów i od razu chciałam stworzyć coś kolorowego. Masz pokaźną szafę, więc było to miłym i przyjemnym zajęciem. Stonowałam kolory czernią, dodałam też ciekawy wianek z Jean Paul Gaultier. 

6 komentarzy:

Dominika pisze...

Zarówno twarz jak i strój PO bardzo mi się podobają, masz rację co do cieni oraz torebki.

Emo-niunia- pisze...

Wszystkie przed i po mi się podobają :)

Roksana pisze...

Świetnie, naprawdę ;)

Urodzona Optymistka pisze...

Wszystko mi się podoba - i przed i po. :) Włosy piękne. Kolor też. ;)

mika6210 pisze...

Ta metamorfoza jest naprawdę świetna nie mogę się nadziwić ;)

patrycja pisze...

"Przed" genialnie, "po" nie.