Obserwatorzy

24.8.12

Metamorfoza LadyGaGa_1999

PRZED
Sweet, róż.. nie podoba mi się nic w twojej doll. Nawet pomijając całokształt twarzy to makijaż jest krzywy. Oczywiście widywałam o wiele gorsze, ale nie zmienia to faktu, że twoja medoll nie wyróżnia się na tle słitaśnych fal stardolla.

PO

Postanowiłam zrobić z twojej doll - naturalną, delikatną dziewczynę która pomimo prostego makijażu (masz zaledwie 4 cienie) przykuję uwagę wzrokiem. Mam nadzieję, że nakieruję cię to w dobrą stronę. Oczy pociągnęłam delikatnie eyelinerem, na czubku ust dodałam odrobinę błyszczyka - tak by nadać świeżości.

PRZED

Hmm.. słabiutki outfit. Połączenie koronkowych spodenek z gorsetem można byłoby użyć jako podstawową bazę. Torebka - choć ładna - nie pasuje. Nie wspomnę już o butach - darmówkach. Kolczyki z innej bajki, ogólnie zestaw bardzo słaby.

PO

Masz bardzo małą ilość ciekawych ciuchów. Przeważają głównie darmówki w twojej szafie. Myślę, że z ilości ciuchów jakie miałaś udało mi się stworzyć całkiem ciekawy, łatwy i prosty zestaw. W sumie pasuje do tych mało zachęcających włosów. Chciałam stworzyć coś co będzie pasować do wykonanego przeze mnie makijażu - ale cóż, twoja garderoba zbytnio mi nie pozwoliła. 

19 komentarzy:

Karolina pisze...

Lalka przed mi się nie podoba.
Po jest bardzo ładnie ;)

Nasty Rose pisze...

makijaż "po" bardzo ładny :)

MissGirls150

Wera11160 pisze...

Mi również makijaż po przypadł do gustu :)

meg pisze...

Bardzo udana metamorfoza.

Emo-niunia- pisze...

Makijaż po jest świetny :)

DarkLola. pisze...

Lalka przed kompletnie mi się nie podoba. Makijaż po jest świetny, ubiór ładny.

. pisze...

Świetny jest makijaż "po". Ubiór "po" za to mi się nie podoba. Lalka "przed" jest beznadziejna.
Natalia171

KAROLINEK pisze...

nienawidzę tych krzywych oczu, i ust.. aczkolwiek fryzura ujdzie w tłumie. A twarz doll "po" jest świetna, podoba mi się makijaż i te oczy. zdecydowanie wybieram "PO" :)
karolusia22

Niedźwieć pisze...

Jakoś nie przypadło mi do gustu, ale nie da się zrobić czegoś z niczego :)
to-ja-to-ja

kropeczka108 pisze...

genialny makijaz po, co do stroju żaden nie podoba mi się :)
kropeczka108

Natalie. pisze...

Zastanawiam się czemu twarze przed i po mają inne elementy.

Unknown pisze...

I znowu tutaj Po jest ciekawsze.Fajna stylizacja, taka świeższa :D

Noelle pisze...

Stylizacja PO jest przecudna, bardzo podoba mi się makijaż oraz dobór fryzury.
MissNati909

Catherine pisze...

Po owiele wiele lepsza

ewela0913 pisze...

Po jest lepsza, bardziej elegancka i subtelna !:)

wszystkooinic pisze...

O wiele ładniejsza po, jak i makijaż jak i struj mi się podoba <3

Oleandrea pisze...

śliczna jest po, przydała się jej metamorfoza

Char pisze...

Po jest na prawdę świetne <3

Ynira

patrycja pisze...

"Po" o wiele lepsze:>