Obserwatorzy

4.8.12

Metamorfoza LealAngel

Kochani, wróciłam z wakacji i planuję kilka zmian na blogu. Jedna pojawi się już chyba niedługo, czyli nowy redaktor. Mam nadzieje, że nadal jesteście z nami i będziecie nas wspierać i komentować.


Przed:
Twoja twarz robi świetne wrażenie z daleka, z bliska niestety nie, ale osobiście wolę ją oceniać z daleka, dlatego plus za to. Bardzo podoba mi się także tonacja kolorystyczna i elementy twarzy. Ogółem, gdyby plamka na ustach była dokładniejsza, to byłoby bardzo fajnie.



Po:
Sama stworzyłam coś dużo delikatniejszego, stonowanego. Pastelowe barwy o odcieniach fioletu,  fiołkowego i liliowego tworzą bardzo przyjemny dla oka obrazek. Można powiedzieć, że Twoja twarz straciła swój wyrazisty czar, ale za to zyskała mnóstwo elegancji i świeżości. Krótka fryzura, utrzymana w tej samej kolorystyce, dopełnia całość.


Przed:
Klasycznie, prosto i zastanawiam się czy nie aż za bardzo. Mam naprawdę mieszane uczucia. Plusy masz za zgranie barw, dopasowanie dodatków. Spodnie na pierwszy rzut oka pasują do zestawu, jednak po dogłębnym wpatrzeniu widzę jakieś dysonanse. Sama nie wiem co bym dodała bądź zmieniła. Może po prostu tak ma być?


Po:
Moja wersja jest dużo bardziej poważna i rozbudowana. Połączenie bieli, srebra i odcieni niebieskiego tworzy bardzo chłodny komplet, ale urokliwy na swój sposób. Na pewno nie pasuje on do obecnej fryzury i make-up'u, więc postarajcie się nie zwracać na to uwagi. Trochę szkolnego, trochę biurowego klimatu, tak to można najszybciej ująć.

10 komentarzy:

karienne/Karina pisze...

Bardzo ładny makijaż PO. Stylizacje podobają mi się obydwie, choć druga znacznie bardziej :)

Anonimowy pisze...

Mam pytanie: czy można zgłaszać się do redaktorów? Bo strasznie bym chciała ! :]

deadvoice pisze...

wow, makijaż po - rewelacja.

Viriel pisze...

Piękny makijaż. Strój bardziej podoba mi się przed.

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Strój po jest cudny, najbardziej podoba mi się spódniczka. W makijażu po zmieniłabym chyba kolor ust. Coś mi tam nie pasuje. Ale ogólnie lubię takie 'chłodne' twarze :)

Wera11160 pisze...

Makijaż po jest świetny :D

Karolina pisze...

Makijaż bardziej podoba mi się PO - świetny <3.
Przed policzki mi się nie podobają.
Strój jest świetny przed i po :)

Sylwia pisze...

Twarz tworzyłam z myślą, aby się świetnie prezentowała z daleka. Dlatego pomalowałam tak mocno policzki i nie dopracowałam ust. Zakochałam się w stworzonym przez Ciebie makijażu oczu. Jest cudowny! Nie jestem przekonana jednak do krótkiej fryzury, no i nie mogłabym zrezygnować z mojego znaku rozpoznawczego- ust. W stylizacji podoba mi się połączenie białej marynarki z metaliczną spódnicą, koszulą z kołnierzykiem i kopertówką, lecz zrezygnowałabym z gorsetu i pasków. Ogólnie metamorfoza bardzo mi się podoba, ogromnie dziękuję :)

Helena pisze...

Strój po jest bardzo ładny. Twarz też, ale przed też było ciekawie.

Hela2104

patrycja pisze...

"Przed" świetnie