Obserwatorzy

27.8.12

Metamorfoza to-ja-to-ja

PRZED
Pierwszą rzeczą, na jaką zwróciłam uwagę, był ohydny, nie pasujący tu marchewkowy pomarańcz włosów. A potem na ogromny nos, niczym trąba u słonia. Jeszcze do tego nieco zaspane oczy i look osoby nie do końca sprawnej umysłowo gotowy. Fajnie, że chociaż dobrałaś zielony kolor oczu do włosów. O makijażu nic nie powiem, bo nie jest tego wart.

PO
Delikatnie przestawiłam części twarzy. Ustawiłam krótką, futurystyczną fryzurę, aby diametralnie zmienić Twoją doll - chciałam odwrócić uwagę od nosa. Ze smutkiem stwierdzam, że nie masz ani jednego cienia do oczu, tylko same farby (jakaś nowa moda?). Musisz koniecznie uzupełnić ten brak - farbą nie stworzysz niczego ciekawego! Ja zrobiłam fioletowy makijaż, aby podkreślić surowość i hart ducha Twojej lalki.

PRZED
Wymieszanie z pomieszaniem. Użyłaś żakietu, to plus, ale co się pod nim znajduje... Sportowy top w bodajże hawajskie kwiatki, błękitne szorty i szpilki w łatki, dodatkowo kopertówka w pastelowych odcieniach fioletu i zieleni, milion bransoletek, brązowy naszyjnik i wianek w stokrotki. Czytając to stwierdziłam, że brzmi to idiotycznie. Wygląda gorzej.

Twoja szafa nie była zbytnio ciekawa, dlatego postawiłam na klasyczny look. Wiecznie modne jeansy, dawno zapomniane na stardoll "bo nie są wyjątkowe", zestawiłam z topem Basics i przydużym żakietem. Aby stylizacja była ciekawsza, dorzuciłam cekinowy szalik. Do tego duża torba na zakupy i piękne czółenka.

22 komentarze:

DarkSun pisze...

Makijaż Ci wyszedł trochę krzywy, ale stylizacja wyszła genialna :)

Niedźwieć pisze...

Ahhh dziękuję. Wtedy to nie było pomysłu na nic więc stylizacja byle jaka żeby było makijaż też :)
to-ja-to-ja

Anonimowy pisze...

trochę za ostra ta krytyka, ale całkiem nieźle

meg pisze...

Bardzo udana zmiana :)

Susan Romanowska pisze...

Makijaż PO i PRZED mi się nie podoba. Stylizacja PRZED też. Jedynie stylizacja PO jest udana.

Aga / Aga39381 pisze...

Stylizacja PO jest piękna *__*

Noelle pisze...

Twarz PO bardziej mi pasuje, tak samo jak ubranie. MissNati909

Noelle pisze...

Twarz PO bardziej mi pasuje, tak samo jak ubranie. MissNati909

kropeczka108 pisze...

Bardzo ładna metamorfoza :)
kropeczka108

Karolina pisze...

Nie podoba mi się ta metamorfoza.

Anonimowy pisze...

super blog
MissAshx33

Wera11160 pisze...

Makijaż bardziej podoba mi się przed, a stylizacja po.

Oleandrea pisze...

śliczna

. pisze...

Jedynie stylizacja po jest ładna. Nic więcej.
Natalia171

Anonimowy pisze...

Te farbki to nie moda, a konieczność ;) Nie każdy ma ss, więc skoro można było je kupić za sm to chociaż tyle dobrze ;) Straaaaaasznie ostro krytykujecie, byle by z gównem zmieszać ;)

deadvoice pisze...

Nie podoba mi się twój styl pisania. Powinnaś używać ładnych zwrotów, "na poziomie". Jak to czytam to się dziwię, czemu jesteś wśród naszej załogi.

Helena pisze...

o wiele lepiej po :D

Hela2104

KAROLINEK pisze...

Wszystko jest idealne i ze sobą współgra, gratuluję :)
karolusia22

Niedźwieć pisze...

No ja też trochę się dziwię że w załodze jesteś.
to-ja-to-ja

Char pisze...

Nienawidzę fryzury z "po" jednak stylizacja rekompensuje wszystko.

Ynira

patrycja pisze...

"Po" całkiem, całkiem.

Paula552 pisze...

Stylizacja super, sama mam tą torbę, blazer i top z basics ;)