Obserwatorzy

19.8.12

Metamorfoza Saritka1995

Witajcie! To mój pierwszy post, więc właściwie powinnam się przedstawić - co zrobię. Jestem Shao, w rzeczywistości Ola. Mam przyjemność pisać na FLOberries dzięki łasce Clevleen i Roksetki, zatem będę odmieniać Wasze przepiękne mordki :)

Przed
Twoja lalka ma ładną buzię, nieco zalotną. Lubię tą fryzurę - artystyczny nieład zdecydowania mi odpowiada, poza tym tu pasuje. Jestem jednak niezadowolona z makijażu. Niedokładny i nudny, to chyba najodpowiedniejsze przymiotniki. Kosmetyki są po to, aby twarz była ciekawsza - zadziałałaś na odwrót.

Po
Wyszło jak wyszło. Wystąpiły tu motywy przypominające mi zachód słońca - ciepłe, śliwkowe i różowe kolory, delikatne muśnięcie policzków. Twarz stała się ciekawsza a zmysłowa uroda Twojej doll podkreślona.

Przed 

Teoretycznie wszystko powinno być dobrze - kolorystycznie wszystko współgra, nie ma większych błędów. Ale po chwili zdałam sobie sprawę, że coś tu nie gra. Szpilki i kopertówka zdecydowanie nie pasuje do góry, pasek nad spodniami działa mi na nerwy, zaś kurtkę wykorzystałaś w taki sposób, że za bardzo poszerza doll. 

Po 1
Jest ostro, drapieżnie i kobieco. Lubie ciekawie wykorzystany motyw panterki, a na tych spodenkach prezentuje się idealnie. Górę stworzyłam ze stroju kąpielowego i stanika. Dla złagodzenia całości dorzuciłam biały żakiet.

Po 2
Stworzyłam zupełnie co innego. Stylizacja utrzymana w eleganckim klimacie, w stonowanej kolorystyce. Uwielbiam pudrowy róż, dlatego ta spódnica od razu przykuła mój wzrok. Dodałam do tego koronkowy top, utrzymane w tonacji dodatki. 

11 komentarzy:

Kamila pisze...

Stylizacje po są cudowne, szczególnie pierwsza.

+Czy można zgłaszać się w poście do metamorfozy? Ze dwa razy zgłaszałam się w kg właścicielki bloga i nic.

Roksana pisze...

Pierwsza z białym blazerem jest fajna.

Przepraszam, ale nie nadążam na wszystko odpowiadać. Jasne, już Cię dodaję.

meg pisze...

Super metamorfoza :)

Urodzona Optymistka pisze...

Wszystkie po mi się podobają, ale najbardziej II wersja w stylizacji. Też lubię pudrowy róż.
Też chciałabym się zgłosić do metamorfozy u Shao. :)

Urodzona Optymistka pisze...

*Aha, nick mam Monika0147.

mymindneversleeps pisze...

bardzo ładne stylizacje po : ))

Nasty Rose pisze...

zgadzam się z komentarzem wyżej :D

MissGirls150

Niedźwieć pisze...

Proste ale mają swój urok
to-ja-to-ja

Caroline pisze...

Stylizacja przed jest bardzo ciekawie przemyślana. Ogólnie doll bardzo mi się podoba, gdyż jest naturalna. Co do stylizacji 'po', Znów zachwycam się pastelowym połączeniem, chociaż bardziej drapieżna stylizacja też jest warta uwagi.

kara_253

mika6210 pisze...

Bardzo podobają mi się takie zmiany a stylizacja po 2 jest naprawdę świetna ;]

patrycja pisze...

"Po"<3