Obserwatorzy

18.8.12

Metamorfoza pacia22229pm9

PRZED:


Elementy twarzy są ładne i delikatne, jednak efekt psuje ich złe rozmieszczenie- oczy powinny być zdecydowanie niżej, twarz wygląda na rozciągniętą. Makijaż oczu nie jest najgorszy, jednak widać, że robiony "na szybko", prawe oko jest jakby rozmazane. Takie szczegóły wpływają na estetykę. Policzki są ładnie zaznaczone, szkoda tylko, że takim żółtawym pudrem, a nie jakimś bardziej naturalnym... Fryzura jest znośna. 


PO:


Przy takiej ilości kosmetyków nie można liczyć na cuda...
Zaczęłam od pomalowania oczu karmelowym cieniem do powiek, potem dodałam trochę czarnego i wyszedł kawowy odcień. Nieco delikatniej niż Ty podkreśliłam kości policzkowe. Zmieniłam fryzurę oraz kolor włosów na bardziej wyrazisty.

***

PRZED:


Sama nie wiem co myśleć o tym stroju... Kolorystycznie niby poprawnie, jednak brak w nim spójności. Twoja doll skojarzyła mi się jako śmieszna sekretarka z dziecinną opaską z kokardką. I jeszcze do tego ta krótka spódniczka jak u początkującej stardollowiczki. Pójście na łatwiznę...W tym ubiorze nic nie przyciąga wzroku i nic nie jest godne zainteresowania...


PO:

I wersja


W tym secie postawiłam na neony. Zaczęłam od wyrazistej bluzki, potem dobrałam do niej nieco spokojniejszą spódniczkę ombre. Żółty pasek i torebka tworzą kontrast. Dodałam kilka naszyjników dla lepszego efektu i beżowe szpilki.


II wersja



Zupełnie inna, bardziej młodzieżowa stylizacja w brązowo beżowych odcieniach. Spodobała mi się bluzka, do której dobrałam ciemno beżową spódniczkę. Na koniec brązowe dodatki. Ubiór jest prosty.

4 komentarze:

Roksana pisze...

Jest całkiem okej, twarz jest dużo ciekawiej zrobiona po, a co do strojów, to fajnie, że pokazałaś zarówno taką bezpieczną wersją, czyli drugą, jak i coś odważnego.

meg pisze...

Twarz jest estetyczniejsza PO. + Podoba mi się połączenie fioletu i żółci.

Urodzona Optymistka pisze...

Podoba mi się po w makeupie. Bardzo lubię takie kolory.
Po w wersji I niezbyt mi się podoba - nie gustuję w neonach. Natomiast II wersją jak najbardziej na tak. :)

patrycja pisze...

Twarz "po" fajna!