Obserwatorzy

29.8.12

Metamorfoza mysiex

PRZED

Twoja doll wygląda jakby się zjarała i spadła z roweru. Podoba mi się tylko kształt oczu i brwi. Natapirowany grzybek, brudne policzki - nie wygląda to dobrze. Oczy zbyt mocno umalowane, co pasuje dla "faszyn from raszy" - if you know what i mean. Ogólnie jestem na nie.

PO


Bladość, brodo i czerń. Zmysłowa, tajemnicza - tak ja to widzę. Szkoda, że operujesz niewielką ilością kosmetyków, ale myślę, że coś mi się udało wykombinować. 

PRZED

Co mogę powiedzieć? Podoba mi się połączenie kolorystyczne kamizelki ze spodniami oraz oxfordów z chustą. Jest zwyczajnie, ale jako tako zachowujesz zasady, nie jest źle. Torba mi tylko nie podchodzi.. hm. Mogłoby być o wiele lepiej.

PO

Zacznę od tego, że koniecznie chciałam użyć czerni, bordo i bieli - czyli dopasować strój do makijażu. Niestety twoja szafa praktycznie w ogóle mi na to nie pozwoliła i efekt po nie zachwyca - jednak ja uważam, że z połączeniem makijażu "po" dawałby bardzo przyjemny i zgrany dla oka duet. 

14 komentarzy:

Nasty Rose pisze...

świetna metamorfoza ;)

MissGirls150

Wera11160 pisze...

Makijaż po jest rewelacyjny :)

. pisze...

MAKIJAŻ
Przed:Taki wesoły bezdomny, haha.
Po:Bardzo ładnie c: Jedynie brwi mi się nie podobają.
STYLIZACJA
Przed: Ładne rurki. No ale tak po za tym to nie jest dobrze.
Po:Gdyby nie makijaż powiedziałabym, że torba nie pasuje, ale z makijażem to jest ok.
Natalia171

Emo-niunia- pisze...

Po jest świetnie, uwielbiam Twoje makijaże *_*

Noelle pisze...

Cudownie zwłaszcza podoba mi się makijaż po. Stylizacja udana.
MissNati909

meg pisze...

O wiele lepiej PO.

KAROLINEK pisze...

Z bliska doll wygląda jakby ktoś jej natłukł :o z daleka nie jest tak brzydko.. ale zdecydowanie o wiele lepiej "PO" :)
karolusia22

Karolina pisze...

Moje pierwsze wrażenie na pierwszy obrazek `O boże!`.
Zdecydowanie lepiej jest po.

Niedźwieć pisze...

JA CIĘ JAK FAJNIE JEST PO <333 :P
to-ja-to-ja

Izowirus pisze...

Piękna klasyka :)

Izowirus

Oleandrea pisze...

omg, napewno lepiej wygląda po

Char pisze...

Po wygląda o wiele lepiej niż przed. Gratuluję tej metamorfozy.

Ynira

patrycja pisze...

Twarz "po" - po prostu WOW.

Paula552 pisze...

Lepiej po ;)
Paula552