Obserwatorzy

22.8.12

Metamorfoza stokroteczki

PRZED
Nie ma co owijać w bawełnę - jest źle. Twarz Twoj doll jest okrąglutka, fryzura jeszcze potęguję efekt, hmmm, pulchności. Do tego dodałaś sławetne cienie Luxe i tandetny kolor policzków, na dodatek źle pomalowanych. 

PO
Postanowiłam drastycznie zmienić wizerunek Twojej lalki. Wybrałam krótką, męską fryzurę, delikatnie poprzestawiałam części twarzy. Makijaż wykonałam w odcieniach bordu i brązu sprawiając, że doll jest wyrazista i interesująca. 

PRZED
Cóż... Nie jest to stylizacja najwyższych lotów. Kolorystycznie nie trzyma się kupy, nawet te nieciekawe kokardy przy butach nie wypełniają pustki osiągniętej brakiem blazera czy dodatków. Jedyne, co dobre, to to, że całość została utrzymana w miarę eleganckim stylu.

PO

Ta metamorfoza zajęła mi naprawdę dużo czasu. Zmieniałam koncepcję kilka razy - ta jest trzecia. Masz tak ubogą, nieciekawą i niespójną szafę, że nie mogłam wykombinować nic sensownego. W końcu znalazłam ten top - nie wiem jak inaczej to określić - i postanowiłam zrobić coś minimalistycznego, futurystycznego. Czerń i biel, czyli klasykę, przełamałam seledynowym.

18 komentarzy:

Roksana pisze...

Makijaż jest o niebo lepszy, strój w sumie też, ale drażnią mnie te żółte rękawki :)

mymindneversleeps pisze...

Metamorfoza mnie nie zachwyca..

Megara/ Just Meg ♥ pisze...

Ładna metka : D Make up wyszedł ci śliczny! Uwielbiam takie! ; D

aa1kamila pisze...

Przed:
Makijaż: kicz...
Strój:Posłużę się cytatem: "Nie jest to stylizacja najwyższych lotów."
Po:
Makijaż: Nie jest cudownie, ale szczerze powiedzmy - lepiej.
Strój: Specjalnie mnie jakoś nie zachwycił, ale na 100% lepszy.

meg pisze...

Bardzo udana metamorfoza!

Nasty Rose pisze...

strój po jest bardzo ładny :)

MissGirls150

Niedźwieć pisze...

Po jest świetne ale przed jest tak SW33T :P
to-ja-to-ja

DarkLola. pisze...

Przed mi się nie podoba, po jest świetne :3

kropeczka108 pisze...

Make up PO jest genialny :P
Żaden strój nie podoba mi się
kropeczka108

very_important (swiadomosc) pisze...

Podoba mi się, dlatego ze przed jest tak... nijako później to ma już jakis styl.

Caroline pisze...

Mimo iż do dyspozycji miałas bardzo skromną szafę, stylizacja zachwyca ! Jest prosta, ale bardzo ciekawa.

kara_253

Karolina pisze...

Świetna metka.

Wera11160 pisze...

Mnie nie zachwyca.

KAROLINEK pisze...

doll "przed" mnie odrzuca: kolor skóry jak po solarze, nos jak jakaś świnka i do tego te okropne cienie z luxe.. fujj.. Podoba mi się makijaż "po", kolorystyka jest świetna, i w stylizacji "po" także nie mam się do czego doczepić.
karolusia22

mika6210 pisze...

Zmiany widać na pierwszy 'rzut oka' choć nadal irytuje mnie ten kolor skóry, jednak ty nie miałaś co z tym zrobić, więc jest dobrze ;)

Noelle pisze...

Metamorfoza zdecydowanie Udana, oby tak dalej.

Anonimowy pisze...

Super metka
MissAshx33

patrycja pisze...

Okropne.