Obserwatorzy

19.8.12

Metamorfoza zuzalipa1

Przed

Nie przepadam za tą fryzurą, ale pasuje do twojej twarzy. Znikomy makijaż, ale oczy są pomalowane bardzo ładnie i ciekawie. Jednak jest nudno.

 Po

Postawiłam na wyraźny makijaż oczu w kolorach fioletu i granatu. Nie lubię malować policzków czerwonym pudrem, dlatego jest go bardzo mało, a innego nie miałaś. Usta pomalowałam najjaśniejszym odcieniem pomadki, jaki jest w twoim zasobie kosmetyków. Dodałam kolczyki w kształcie motyli. 

Przed

Stylizacja w stylu 'cięższego' boho. Podoba mi się, ubrania są dobrze zestawione, z odcienie brązu fajnie ze sobą współgrają. Nie podobają mi się tylko okulary. Dodałabym też trochę biżuterii.

Po

Jasne, pastelowe błękity w połączeniu z miętą ciekawie się połączyły. Dodałam jedną z niewielu bransoletek w twojej szafie. 

1 komentarz:

Emo-niunia- pisze...

Makijaże przed i po bardzo mi się podobają, a strój zdecydowanie po.