Obserwatorzy

12.8.12

Metamorfoza Marta9820

PRZED

Hmm - co mogę powiedzieć. Podoba mi się twoja twarz - nie licząc ust i włosów. Blada cera z połączeniem ciemnych piegów i jasno błękitnych oczu - cudo.  Jakoś zniosę ten mocny smokey eye - jednak ja zrobiłabym go znacznie inaczej. Fryzura nieco punkowa - nie najgorsza. Podobają mi się kolczyki - nie licząc tego w wardze. Usunęłabym piegi - dają wrażenie kolejnych kolczyków.

PO

Postanowiłam zrobić delikatną twarz - o dyskretny smokey eye. policzki także delikatnie muśnięte brzoskwiniowym różem. Na usta nałożyłam różową szminką z L'Occidente a następnie z DOT w kolorze nude. Na twarzy także są piegi - jednak w najjaśniejszym wydaniu. Na włosach atramentowa farba.

PRZED


Ciekawa "punkowa" stylizacja. Jednak nie jest ona wyjątkowa. Widziałam już wiele medoll w podobnym stroju. Nie jest może wyjątkowa, ale na swój sposób przyciąga uwagę. Podobają mi się buty - ciekawe wykonie - sama kiedyś miałam podobne na sobie. Całokształt nie jest pozytywny, a gdybym miała dać etykietkę temu outfit'owi - z pewnością byłoby to "not".

PO

Wiem, wiem, "zwyczajna" stylizacja. Jednak chciałam taki efekt uzyskać, żebyś radykalnie nie przemieniać twojej medoll. Elegancja z odrobiną mroku. Starałam się nieco wpasować w twój gust - jednocześnie zachowują odrobinę klasy. Gotka w biurze - to mi przychodzi na myśl. Strój pasuje do makijażu i fryzury którą ci zaproponowałam. Naszyjnik z czachą dodaje pazura a buty w takim klasycznym zestawieniu wyglądają ekstrawagancko. Mam nadzieję, że ci się spodoba i tą metamorfozę wykorzystasz jako dobrą wskazówkę (;

2 komentarze:

Karolina pisze...

Stylizacja jak i makijaż lepszy PO.

patrycja pisze...

"Po" super!