Obserwatorzy

29.8.12

Metamorfoza singiel

Przed
























Elementy twarzy przywodzą mi na myśl stary stardoll, dużo dollek, które dołączyły w podobnym okresie jak ty, mają takie oczy czy usta. Ładna fryzura, ale nad makijażem można by jeszcze popracować. 

Po

Użyłam twoich projektów włosów, bo nie miałam pomysłu na fryzurę, jaką mogłabym dobrać. Mocny makijaż oczu i ciemnoróżowy kolor szminki na ustach. 

Przed

Bardzo lubię te projekty inspirowane Stellą McCartney, ale tutaj popracowałabym jeszcze nad dodatkami. 

Po

Połączyłam koronkowy top z białą sukienką, dodałam kilka brązowych elementów, a żeby stylizacja była 'lżejsza' i mniej formalna, na głowę nałożyłam wianek. 

16 komentarzy:

DarkSun pisze...

Wyszło Ci to bardzo dobrze :)

mika6210 pisze...

Widać różnicę ;)

Emo-niunia- pisze...

Po zdecydowanie lepiej :)

Niedźwieć pisze...

Po zdecydowanie lepiej, poza tym zachwycają mnie metki robione przez Clev.
to-ja-to-ja

Anonimowy pisze...

Kiedy Roksetka napisze. Bo ciągle ty cleveelen97 piszesz. A właściciel bloga się nie interesuje?

Noelle pisze...

Fryzury przed i po są śliczne, więc nie mam zdania, która stylizacja lepsza. Makijaż tak samo. Jednak ubranie 100 razy bardziej podoba mi się po.

MissNati909

meg pisze...

@Anonimowy
Roksetka ma dużo pracy, ale i tak przecież robi metamorfozy.

Oleandrea pisze...

super

. pisze...

MAKIJAŻ:
Przed:Jest strasznie, beznadziejnie, kompletnie mi się nie podoba. Nie przepadam za takimi fryzurami, w dodatku ta tutaj kopmletnie nie pasuje.
Po:Jest dużo ładniej, ale mam dwa zastrzeżenie. Po pierwsze kolor policzków. Taki słłłłiiiitaśny. I te włosy. Nie lubię włosków z SDH.
STYLIZACJA
Przed:Ciekawa sukienka. Z kopertówką nawet nieźle się zgrały. Jednak buty tu kopmletnie nie pasują. Dodałavym jakiś blazer czy coś.
Po:Nie mam zastrzeżeń. Bardzo ładnie.
Natalia171

KAROLINEK pisze...

Świetna stylizacja "PO". Bardzo spodobało mi się połączenie koronkowego topu, z tą delikatną spódnicą Jedynie zawadza mi ta torba, obciąża stylizacje.. <:
karolusia22

Karolina pisze...

Bardzo mi się podoba po.

Izowirus pisze...

Po jest ładnie. Zwłaszcza podoba mi się twarz.

Izowirus

Oleandrea pisze...

ślicznie

I_Hate_People pisze...

Piękna stylizacja. Zmieniłabym jedynie buty.

Char pisze...

Mój boże, Clevleen97, twoje stylizacje to pikselowe dzieła sztuki, jesteś ratunkiem dla wszystkich którzy nie wiedzą co zrobić ze swoimi medoll, uwielbiam patrzeć na twoje metamorfozy. Są na prawdę przyjemne dla oka.

Ynira

Paula552 pisze...

Po o wiele lepiej . Podoba mi się baaardzo ♥
Paula552