Obserwatorzy

19.8.12

Metamorfoza Sendy..

Przed


Twarz jest ciekawa, wszystkie jej elementy bardzo mi się podobają. Uwielbiam makijaże, które są jednocześnie lekkie, równe i dobrze wykonane.

Po 1


Oczy pomalowałam niebieskimi cieniami, wewnętrzne kąciki zaznaczyłam białą kredką. Miałam dylemat dotyczący ust, ale ostatecznie pokryłam je dwoma odcieniami pomarańczowego.

Po 2


Zrobiłam również drugą wersję. Połączenie fioletu i mięty doskonale podkreśla Twoją delikatną urodę; do tego jasna szminka, która idealnie komponuje się z kolorem cery.

Przed


Nie podobają mi się dwie pary okularów nałożone na siebie, ta siateczkowa bluzka jest zbędna. Uważam, że tutaj jest trochę za dużo czerni - zmiana marynarki na niebieską wyszłaby Ci na dobre.

Po 1


Strój nie jest adekwatny do makijażu. Głównym elementem jest sukienka, której górę zamieniłam na gorset, dodałam ciężkie buty, rajstopy oraz neutralną kurteczkę, torbę i okulary.

Po 2 


Delikatniejsze wydanie. Użyłam białej narzuty i bluzki(mam wrażenie, że nie do końca pasuje, ale innej nie mogłam znaleźć) butów w kolorze nude, błyszczącej spódniczki, naszyjnika i paska.


6 komentarzy:

meg pisze...

fajnie wyszło :)

Sendy.. pisze...

Ojej, dziękuję bardzo! Bardzo podoba mi się metamorfoza, a co do okularów ściągałam je chyba ze dwadzieścia razy i nie chce się zapisać, nie wiem co jest grane :/ Oba makijaże są piękne, a te kolory, mam na myśli odcień cieni do powik i soczystego pomarańczu idealnie ze sobą współgrają, jest super. Druga wersja jest tak samo piękna, uwielbiam miętowy :33 Wersja pierwsza ubrania jest mistrzostwem, drugaa tak samo, ale na mnie jakoś.. Za grzecznie :DD
Ogólnie dziękuję za całość i za oceny, jet super :3

Sendy.. :*

Roksana pisze...

No, no - bardzo udana metamorfoza, stroje oba mi się bardzo podobają.

Anonimowy pisze...

Wersja po 1 przypomina mi troche kaczora donalda xD

mika6210 pisze...

Najbardziej podobają mi się makijaże,ale wszystko tworzy naprawdę pozytywną zmianę ;)

patrycja pisze...

Genialna twarz.