Obserwatorzy

28.8.12

Metamorfoza Stardolinkamiss

Przed

Ogniste włosy to ciekawy element, o ile reszta twarzy też jest ciekawa. Oczy ją OK, ale usta mnie przerażają. Może nie tyle swoim kształtem, co błyszczykiem LUXE, który na nich lśni. 

Po

Brudnoróżowy kolor włosów wg mnie jest cudowny. Makijaż oczu to kolory: czarny, szary, fioletowy i jasnoróżowy. Usta próbowałam uratować malując je pasującym kolorem szminki. 


Przed

Strasznie nie lubię tej kurtki, jest taka dziecinna. Cały outfit miał być chyba w stylu takiej rockowej pin-up girl, ale coś poszło źle. Nie będę ukrywać, nic mi się tu nie podoba. 

Po

Typowo jesienna stylizacja. Masz szafę strasznie ubogą w fajne buty, dlatego jedynymi, które mi tu pasowały, były lity. 

12 komentarzy:

DarkSun pisze...

Ojej, ale zmiana :D Bardzo fajna

Karolina pisze...

Nie podoba mi się ten kształt ust -,-
Metamorfoza wyszła Ci świetnie! :)

Nasty Rose pisze...

zgadzam się - świetna metamorfoza :D

MissGirls150

Niedźwieć pisze...

Świetna metamorfoza. Przed zupełnie do kitu, po jest swietnie.. <3
to-ja-to-ja

Emo-niunia- pisze...

Tak, świetnie wyszło :)

Helena pisze...

lepiej po ;)

Hela2104

. pisze...

MAKIJAŻ
Przed:Nie lubię tych włosów, wyglądają jak glony. Makijaż jest zdecydowanie za mocny, a usta są do bani.
Po:Jest ładnie tylko nie podoba mi się fryzura. Kolor jest ok, tylko kształt nie.
STYLIZACJA
Przed:Mam wrażenie, że góra stroju jest taka słodka, dziecinna i kiczowata, a dół taki rockowy. Jest źle.
Po:Bardzo mi się podoba. Bez dwóch zdań.
Natalia171

Noelle pisze...

W obu stylizacjach dollka wygląda dziecinnie.. Fryzura przed okropna, po też mi się nie podoba jednak jest lepsza. Ubranie, przed: jedynie podobają mi się buty, po: widać różnice, jest ślicznie..

MissNati909

Oleandrea pisze...

zdecydowanie po

Izowirus pisze...

Strój po jest przecudowny. I te buty <3

Izowirus

Char pisze...

OMFG. Makijaż po jest po prostu cudowny,a jeśli chodzi o stylizację to ja jej nawet nie komentuję - nie mogę znaleźć słów, chciałam powiedzieć, że jest cudowna, ale to mało. Musze mieć ten płaszczyk, narzutkę czy jak zwał tak zwał...

Ynira

Paula552 pisze...

Po ♥♥♥♥♥♥
Paula552