Obserwatorzy

30.8.12

Metamorfoza karolusia22

Przed

Elementy twarzy mi się podobają, makijaż jest skromny i równy, za fryzurą nie przepadam. Ogólnie Twoja lalka sprawia wrażenie smutnej, przygnębionej i bez wyrazu starszej pani.

Po

Postawiłam na kolor. Oczy pomalowałam żółtym, czerwonym i niebieskim cieniem, a usta pomarańczową pomadką. Na koniec policzki podkreśliłam brzoskwiniowym pudrem i zmieniłam fryzurę na 'artystyczny nieład'.

Przed

Podoba mi się połączenie narzuty z bluzką, spodniami i butami, reszta nie jest w moim guście, ale to nie zmienia faktu, że stylizacja wygląda całkiem fajnie.

Po

Nie przestraszcie się :) Użyłam dużej ilości kolorów, chyba za sprawą żakietu na którym widnieje ciekawy obrazek. Liczę się z tym, że nie każdemu spodoba się ta wersja, chciałam, żebyś wyglądała weselej i barwniej.

13 komentarzy:

Noelle pisze...

Dollka przed wygląda ponuro i smutno, jednak po kolorystycznie, barwnie i wesoło. Stylizacja udana. MissNati909

Nasty Rose pisze...

zgadzam się z komentarzem wyżej :D

MissGirls150

meg pisze...

Podobają mi się obie wersje

KAROLINEK pisze...

Łaaaaaa, dziękuję! Wygląda świetnie :D Wczoraj kombinowałam z moją doll i dlatego tak wygląda :D To była wersja "próbna" :) Ale i bardzo dziękuję bo metamorfoza bardzo udana, i podoba mi się.
karolusia22

Karolina pisze...

Mi się metamorfoza nie podoba ;c

Niedźwieć pisze...

Przed ponuro, bez wyrazu, po jak najbardziej HOT :)
to-ja-to-ja

Megara/ Just Meg ♥ pisze...

Makijaże podobaja mii sie oba natomiast ubior bardziej przed.

Izowirus pisze...

Bardzo pomysłowy makijaż, idealnie pasuje do stroju

Izowirus

. pisze...

Z tego wszystkiego podoba mi się tylko makijaż po.
Natalia171

Oleandrea pisze...

kocham ten make-up

Char pisze...

Niestety nie podoba mi się ta metamorfoza. Medoll po ( i w stylizacji i makijażu) wygląda jak papuga, już wolę wersję przed.

Ynira

patrycja pisze...

Makijaż "po" fajny.

Paula552 pisze...

Przed lepiej :(
Paula552