Obserwatorzy

4.8.12

Metamorfoza CukierkowaMaria


Strasznie nie lubię tych ust, a szczególnie w takim błyszczykowym wydaniu. Nawet ciekawe kolory na powiekach, ale są mało zauważalne. Ogólnie nie jest źle, ale warto by było jeszcze dopracować całość.


Postawiłam na klasyczny, elegancki look. Biało-czarny makijaż z dodatkiem krwistej czerwieni na ustach. Do tego perły, przydatne w takich zestawach.


Nie podoba mi się. Razi mnie ten naszyjnik z It Girls oraz torebka. W sumie, jeśli z tej stylizacji jeszcze cokolwiek miało być, to proponowałabym zostawić górę, czyli blazer i topy i próbować z tym od początku.


Żałuję, że te torebki użyte tu w postaci spódnicy nie mają barwy bardziej przybliżonej do tej na butach. Zestaw prosty, z modną baskinką. 

8 komentarzy:

Roksana pisze...

No fakt, gdyby te odcienie niebieskiego były bardziej zbliżone do siebie, byłoby świetnie.

Viriel pisze...

Nie jestem przekonana co do makijażu, może dlatego, że ostatnio nie przepadam za czerwonymi ustami, ale strój jest ciekawy.

Ania pisze...

nie, nie, lubię gdy ktoś próbuje coś stworzyć, lecz spódnica z torebki?! odpada... :(

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Ciekawa spódnica, ciekawa metamorfoza. Tym razem lepiej wyszła Ci stylizacja :)

Wera11160 pisze...

Bardzo interesująca stylizacja ;)

Karolina pisze...

W przed podoba mi się makijaż. Po też jest ładny.
Stylizacja nie podoba mi się ani przed, ani po.

Helena pisze...

Myślę, że lepiej po, jednak przed twarz nie jest zła :)

Hela2104

patrycja pisze...

koszmar