Obserwatorzy

26.8.12

Metamorfoza LadyYorkLove

Przed

Twarz ma potencjał, ale 'psują' ją głównie te oczy, których strasznie nie lubię, poza tym jej elementy są zbyt oddalone od siebie. Makijaż mi się nie podoba - krzywo pomalowane oczy, puder niepasujący do koloru skóry, usta mogłyby być. Fryzura jest fajna, a nałożenie tylu kolczyków nie było dobrym pomysłem.


Po

Poprzesuwałam elementy twarzy, zmieniłam kolor włosów, do pomalowania powiek użyłam cieni o następujących barwach: białej, różowej, fioletowej i czarnej. Na koniec usta musnęłam różową pomadka.

Przed

Nie, nie i jeszcze raz nie! Okropne buty, worek dla ucznia, biała bluzka, tatuaże, bransoletki, spódnica? Ja się pytam co to ma być?

Po

Subtelny zestaw w lekkich kolorach idealny na niedzielny spacer :)

22 komentarze:

Nasty Rose pisze...

bardzo podoba mi się metamorfoza ;)

MissGirls150

Aga / Aga39381 pisze...

Nie lubię tego koloru ciała i ust. Metamorfoza wyszła :)

tenisistka18 pisze...

po metamorfozie lalka wyglada cudnie..gratuluje

tenisistka18

LonelyGirl_13 pisze...

Bardzo ładnie zrobiony jest makijaż po. Przed też jest fajny. Ale strój przed okropny.

LonelyGirl_13

meg pisze...

Świetna metamorfoza.

Niedźwieć pisze...

Twra przed jest okropna; źle pomalowane poiczki, oczy i nadmiar kolczyków. Po jest świetne, twarz sprawia wrażenie wycieniowana nie wiedzeć czemu. Jest delikatnie nawet bardzo ale nie słodko. Stylizacja przed to kompletna porażka. Połączenie szkolnych klimatów ze stylem najstarszego zawodu świata (nie urażając nikogo). Po jest świetnie, delikatnie. Jednak zmieniłabym torebkę na inną, najlepiej korpetówkę lub aktówkę.
to-ja-to-ja

. pisze...

MAKIJAŻ
Przed:Jest beznadziejnie. Nic mi się nie podoba, prócz fryzury i doboru ust, które i tak zresztą mają kolor z innej bajki.
Po:Naprawdę świetny makijaż oczu, niestety kolor skóry psuje wszystko.
STYLIZACJA
Przed:Jakbyś założyła na siebie zupełnie przypadkowe rzeczy! Nie podoba mi się ani trochę.
Po:Cud, miód, ale buty psują całość. Strasznie ich nie lubię.
Natalia171

Noelle pisze...

Makijaż przed i po bardzo mI się podoba. Jednak ubranie po metamorfozie bardziej mi się podoba.
MissNati909

Caroline pisze...

Makijaż po jest cudowny !
Stylizacja przed jest okropna. Widać 'szpan' HotBuys'ami. 'Po' jest o niebo lepiej. Beż i biel - moje ulubione połączenie.

kara_253

Catherine pisze...

Znacznie lepiej Po i to stanowczo.

wszystkooinic pisze...

Makijaż cudooo<3
A metamorfoza super:D

ewela0913 pisze...

O wiele lepiej Po, delikatniej,subtelniej, stylizacja podkreśla kolor skóry i jest idealna :)

Julita. pisze...

zdecydowanie po jest lepsze ;3
12jula12_1997

Karolina pisze...

Bardzo podoba mi się makijaż po, jednak nie mogę to napisać o stylizacji.

Anonimowy pisze...

Super ;)
MissAshx33

Natalie. pisze...

Lajkam twarz po.

Wera11160 pisze...

Makijaż po jest świetny :D

Oleandrea pisze...

napewno lepiej wygląda po

Anonimowy pisze...

Nie posikajcie się, ciskacie gromy na nią jakby to była najważniejsza rzecz dla was i całego świata ;) Okropne buty? jaaaaaaaaaaaasne ;) Stylizacja ani przed ani po nie jest ładna ;)

Emo-niunia- pisze...

Anonimku, przestań się ukrywać :D Uwielbiam ludzi, którzy boją się skomentować z podaniem nicku.

xoxo_irwin pisze...

Metamorfoza nie przypadła mi do gustu. Makijaż "przed" rzeczywiście jest taki sobie, ale co się dziwić, skoro robiłam go na "odwal". : D Makijaż "po" jest według mnie zbyt słodki, podobają mi się tylko oczy.

Tak, moje "oryginalne" stylizacje raczej nie podobają się innym. Cóż, jakoś specjalnie mi to nie przeszkadza. : ) Stylizacja "po" zupełnie mi się nie podoba. Nie lubię rzeczy, które wykorzystałaś, poza tym jednokolorowa stylizacja jest nudna.

P.S. Do Caroline - kiedyś szpanowałam Hot Buys'ami, ale przestałam. A założyłam je tylko dlatego, że nie mogłam znaleźć innych ubrań, które mogłabym wykorzystać. I skoro mam już tyle Hot Buys'ów to trzeba je ubierać, prawda? Nie mogą leżeć bezczynnie w szafie i czekać, aż sobie o nich przypomnę.

P.S.2 Dziękuję za metamorfozę. : )

LadyYorkLove

Char pisze...

Makijaż "po" jest przesączony słodyczą, jakos nie pasuje mi do LadyYorkLove, strój po jest jednak cudny, nie w moim stylu, ale cudny

Ynira