Obserwatorzy

24.8.12

Metamorfoza alicjaf13

Przed


Fryzura jest straszna, nienawidzę osób, które na oczy nakładają te 'łezki' wygląda to bardzo źle. Po zmianie nosa twarz prezentowałaby się o wiele ładniej. Cienie nachodzące na włosy, krzywy czarny makijaż... chyba o wszystkim napisałam?

Po 1


Nie wierzę, że to ta sama lalka. Wszystko pozdejmowałam, wycieniowałam brwi, usta musnęłam fioletową/ ciemno różową szminką, a oczy pomalowałam klasycznie czyli białym i czarnym cieniem. Później dodałam kolczyk, aby było trochę 'po Twojemu'.

Po 2


Delikatnie. Zmieniłam fryzurę i jej kolor, usta pomalowałam różową szminką, a oczy cieniami białym oraz fioletowym.

Przed


Za dużo tutaj wszystkiego. Masz plus za to, że włosy pasują do spódniczki i wszytko jest w jednym stylu. Bez wianka, tatuaży i bransoletki wyglądałoby to o wiele lepiej.

Po 1


Świetne spodnie w połączeniu z czernią, szarością i odrobiną czerwieni. Mam nadzieję, że te buty nie wyglądają aż tak źle :) 

Po 2


Subtelniejsza wersja. Dużo bieli, odrobina fioletu i różu. 

Przepraszam za tak krótkie opisy, nie mam w tej chwili zbyt wiele czasu, liczę że metamorfoza się spodoba.

18 komentarzy:

meg pisze...

Po1 jest mniej więcej takie jak Przed, więc nie podoba mi się.

Kamila pisze...

Nie podoba mi się ani przed ani po.

aa1kamila pisze...

Po 2 - Do schrupania.

Alexa pisze...

po jest świetnie :) elegancko i gustownie!
gwiazda3000

Nasty Rose pisze...

podoba mi się strój przed i po1 ;)

MissGirls150

Niedźwieć pisze...

Po nr 2 najlepsze
to-ja-to-ja

DarkLola. pisze...

Twarz medoll przed mi się nie podoba, niestety po 1 również D: Po 2 może być.
Co do ubioru przed i po 1 kompletnie mi się nie podobają, po 2 jest całkiem ładny :)

kropeczka108 pisze...

podoba mi się jedynie strój po 2
kropeczka108

very_important (swiadomosc) pisze...

Po 2 podoba mi się bardziej jest... takie no cóż bardziej w moim stylu.

Caroline pisze...

Druga wersja jest śliczna !
Kocham takie połączenia kolorów

kara_253

Karolina pisze...

Lalka przed jest okropna.
Podoba mi się bardzo strój po 2.

Wera11160 pisze...

Nie podoba mi się ani przed ani po.

Unknown pisze...

Jeśli chodzi o makijaż to Po1 jest według mnie kompletnie nieudane. Szczególnie nie mogę patrzeć na te wycieniowane brwi... Lubię cieniowane brwi, ale tutaj wyglądają wstrętnie. W Po2 jest dużo lepiej. Natomiast jeśli chodzi o stylizację to ani 1 wersja ani 2 mi się nie podoba :(

KAROLINEK pisze...

włosy z bliska wyglądają beznadziejnie, a z daleka lepiej. ie podoba mi się ani "przed" ani "po"

mika6210 pisze...

Nie podoba mi się makijażowe przed jak i po, ale to pewnie dlatego, że bardzo nie lubię tych elementów twarzy.Druga wersja po w ubiorze jest bardziej elegancka przez co bardziej przypadła mi do gustu ;)

Noelle pisze...

Najbardziej podoba mi się PO2 i oryginalna wersja.

MissNati909

tenisistka18 pisze...

ladnie wyszla ci ta biala stylizacja ale te wlosy sa tutaj strasznie do bani

tenisistka18

patrycja pisze...

Koszmarna twarz, więc pomimo starań nic dobrego z nią nie zrobiłaś:c