Obserwatorzy

21.8.12

Metamorfoza martyniuk8


Przed:
Posiadasz bardzo powszechne elementy twarzy, które czynią ją nijaką i niewyróżniającą się spośród innych. Takie same oczy i brwi posiada połowa Stardolla. Co do ust mam mieszane uczucia, jednak uważam, że wyglądają sztucznie. Mają bardzo równy, aż nienormalnie, kształt. Kolejną wadą Twojej twarzy jest fryzura - nie podoba mi się, taka na siłę elegancka mała księżniczka. Piegi są całkiem fajne, nos także. Plus za zgranie wszystkiego kolorystycznie, co jest ważne.


Po:
Postanowiłam zrobić coś zupełnie innego. Dziwne, kiedyś te oczy tak się łatwo malowało, a jak sama je odstawiłam to i wprawa odeszła. Zawsze nie podobał mi się ich dół, dlatego tutaj pomalowałam go białą kredką, która daje optyczny efekt większych oczu. Stworzyłam okalający makijaż oka w fuksji, fioletu, z odrobiną czerwieni. Podobnym pudrem musnęłam policzki. Jaka fryzurę, wybrałam dla Ciebie elegancki i szykowny, ciemnobrązowy koczek.


Przed:
Świat księżniczki - część druga. Nie wiem czy to znowu te włosy tak mnie irytują, ale niesamowicie kojarzysz mi się z kilkuletnią dziewczynką. Teoretycznie podoba mi się połączenie bluzki i sukienki AC, ale dobrałabym zupełnie inne dodatki. Aktóweczka nie bardzo mi tu pasuje.


Po - wersja pierwsza:
Moim planem było stworzenie melancholijnego miksu czerni i żółci. Zaczęło się od tego świetnego, zapinanego na guziki, topu z jakiegoś Tribute. Potem było już tylko dobieranie poszczególnych elementów. Zazdroszczę ci wielu elementów garderoby, chociażby tych pasków. Aby całość wyglądała na bardziej zamkniętą, pod spód na ramiona dałam starą bluzkę Hot Buys, którą także uwielbiam, a jej niestety nie posiadam. Buty są połączeniem pary od Soni Rykiel i tych z Tingeling Halloween.


Po - wersja druga:
W tym przypadku oczarowała mnie ta krótka sukienka z paskami na dole. Mimo dość dziwnego kształtu, można z nią naprawdę sporo wykombinować. Sukienki z Amy Claire robią tutaj za falbanki. Idealną kurtką okazał się tutaj jacket z Elle, który jest wprost stworzony długością do tej sukienki. Zakolanówki od Soni świetnie współgrają z resztą, przez swoje pasująca tematycznie paski. Całość utrzymałam w podstawowych barwach i myślę, że dało to całkiem fajny efekt.


Mam nadzieję, że się podoba :)

14 komentarzy:

Unknown pisze...

Udana metamorfoza :) Szczególnie makijaż i pierwsza stylizacja po, jest zachwycająca.

Nasty Rose pisze...

zgadzam się, pierwsza stylizacja "po" mnie powaliła ;)

MissGirls150

Emo-niunia- pisze...

Tak, pierwsza wersja po jest świetna.

Urodzona Optymistka pisze...

Średnio podoba mi się makijaż 'po', ale stroje stworzone przez Ciebie są świetne. Tak jak dziewczynom wyżej, mnie też podoba się wersja I po.

Wera11160 pisze...

Nie podoba mi się makijaż po.

mymindneversleeps pisze...

Oh, przepiękna metamorfoza!

Megara/ Just Meg ♥ pisze...

Chętnie schrupałabym strój po 1 !!
; D

meg pisze...

Świetne stylizacje PO :)

Alexa pisze...

Stylizacje po są genialne ♥
gwiazda3000

Niedźwieć pisze...

Metamorfoza udana, drażni mnie ta twarz, codziennie oglądam miliony takiech samych
to-ja-to-ja

mika6210 pisze...

Makijaż nie jest w moim stylu ale obydwie stylizacje o są wprost genialne ! ;)

tenisistka18 pisze...

bardzo ladna druga metamorfoza

tenisistka18

martyniuk8 pisze...

Nie miałam innej torebki pasującej do tego, co raz rzadziej wchodzę na stardoll i przebieram się co kilka tygodni. Podoba mi się 1 PO :)

patrycja pisze...

Makijaże fujka