Obserwatorzy

1.8.12

Metamorfoza alice-8899


Ładna twarz, podoba mi się. Ciekawe części twarzy, niebanalny kolor włosów. Naturalnie, bez przesady, to lubię.


Zmieniłam fryzurę, jak i jej kolor. Podkreśliłam policzki delikatnym różem. Oczy w delikatnych odcieniach niebieskiego i miętowego.


Nie jest źle, ale mogłoby być o wiele lepiej. Lakier na paznokciach u stóp proponowałabym zmienić na niebieski lub biały. Dodałabym też jakiś pasek i kopertówkę. 


Nie mogłam nic ciekawego wykombinować, więc postawiłam na warstwowe zestawienie brązu, szarości i czerni. Aktówka jest aktówką, a nie jak w większości damskich stylizacji-kopertówką. Dlatego też, jest w towarzystwie drugiej torby.

5 komentarzy:

ula pisze...

dziękuję :) podoba mi się twarz po, ale strój niestety nie :c

alice-8899

Viriel pisze...

Strój po bardzo mi się spodobał, uwielbiam takie połączenie kolorów, w makijażu wiele się nie zmieniło.

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Stylizacja po - cudo! <3

Helena pisze...

Twarz przed jak i po ładna. Żadna wersja stroju mnie nie przekonuje.

Hela2104

patrycja pisze...

Twarz po śliczna, strój okropny:<