Obserwatorzy

30.8.12

Metamorfoza Natalia..27

Hej.

Przepraszam za moją niezapowiedzianą nieobecność, ale w ostatniej chwili dowiedziałam się, że wyjeżdżam nad morze na kilka dni. Ta podróż nie była wcześniej planowana, bo było to na zasadzie "jak będzie pogoda" i nawet nie zdążyłam poinformować o tym właścicielki. 
Ale wczoraj wróciłam i od dzisiaj postaram się regularnie dodawać posty. Mówię "postaram się", bo jak Wam wiadomo, od poniedziałku zaczyna się szkoła i ilość wolnego czasu na pewno się zmniejszy...

A więc,  wracając do metamorfozy:

Make-up

PRZED:


Twoja doll ma bardzo ładną twarz. Makijaż i fryzura także mi się podobają. Nie rozumiem tylko koncepcji z tymi cieniami- jak dla mnie nie działają one na korzyść Twojej dollki. Cienie przy nozdrzach powinny być znacznie krótsze, bo bardzo powiększają nos i czynią go "prosiaczkowym"..

PO:

I wersja


Makijaż oka w odcieniach szarości i niebieskiego. Lekko podkreśliłam oczy eyelinerem i dodałam sztuczne rzęsy. Usta pomalowałam wyrazistą szminką. Zmieniłam kolor włosów i fryzurę, która pasuje do ubioru.

II wersja


Jak zawsze druga wersja musi być zupełnie inna niż pierwsza- żywsza i weselsza. Makijaż jest w czerwono żółtych barwach pasujących do ubioru. Najpierw pomalowałam środek ust, potem zamalowałam całość. Ogromnie podoba mi się ta fryzura :)

Stylizacja

PRZED:


Ubiór przyciąga wzrok swoją prostotą w neutralnych kolorach. Takie klasyczne zestawienia bardzo mi się podobają i jestem jak najbardziej na tak ;)

PO:

I wersja

 

A właściwie dwie wersje pierwszej wersji ;o
Na początek muszę Cię pochwalić za porządek w szafie- nie miałam problemu z wyszukiwaniem ubrań. Masz tak super ciuchy, że kompletnie nie mogłam się zdecydować.. Zaczęło się od kultowej jeansowej kamizelki z Archive. A potem dwie koncepcje jej użycia: spokojniejsza wersja z czernią na czele i kolorowa, wiosenna, radosna..Ale która Wam się podoba bardziej, to już oceńcie sami :)

II wersja


Główną rolę w tym secie odgrywa oczywiście sukienka maxi w głębokim żółtym kolorze. Dodałam czerwony pasek, który ładnie komponuje się na żółtym tle sukienki. Dla stonowania barw dobrałam bardziej neutralną narzutkę w szaro białą zeberkę. Pozostał mi jeszcze wybór odpowiednich dodatków- torebka z pasującymi akcentami, okulary, czarne koturny i prosta bransoletka. Ubiór wplata się jeszcze w sierpniowe klimaty.. :)

Ostatnia wersja tak dodatkowo, bo jak już wspominałam, masz tyyyyle pięknych ciuchów...!
Ubiór bogaty, w złoto kremowych odcieniach z dodatkiem sinawo-fioletowego koloru.


Mam nadzieję, że się spodoba...

15 komentarzy:

Megara/ Just Meg ♥ pisze...

podoba mi sie przed ale zdecydowanie bardziej po. W pierwej wersji ubioru bardziej podoba mi sie ta bardziej czarna :D

Natalie. pisze...

Makijaż po2 jest świetny. Ubiór z żółtą sukienką według mnie pogrubia, a ten dodatkowy najlepszy.

Nasty Rose pisze...

świetna metamorfoza :)

MissGirls150

Izowirus pisze...

Ta pierwsza wersja metamorfozy makijażu jest przepiękna :D

Izowirus

Urodzona Optymistka pisze...

Makijaż 'przed' dziwny. Po mi się bardzo podoba. W II wersji wyszedł Ci trochę nierówny makijaż, ale to się zdarza. Bardzo mi się podoba pierwsza wersja makeupu.
W przed w stroju jest fajnie, lubię prostotę. W 'po' bardziej podoba mi się II wersja I wersji. Nie podoba mi się druga wersja, sama nie wiem, dlaczego. III wersja jest przepiękna. <3
Pozdrawiam,
Monika0147

meg pisze...

Podoba mi się.

Niedźwieć pisze...

Bardzo fajnie jest PO. Jednak druga wersja makijażu nie przypadła ,mi do gustu. Wszystkie stroje PO są świetne ale najbardziej podoba mi sie stylizacja przedostatnia.
to-ja-to-ja

mika6210 pisze...

Ta metamorfoza wyszła ci naprawdę świetnie ! ;)

. pisze...

Świtna metamorfoza! Wszystko mi się podoba, i przed i po, ale bardziej po.
Natalia171

Oleandrea pisze...

na 100% po

Izowirus pisze...

Stroje Po są bardzo pomysłowe, przyciągają wzrok.

Izowirus

Karolina pisze...

Makijaż podoba mi się po 1, strój przed :)

I_Hate_People pisze...

Stylizacja kwiatowa- cudna. Dzięki ostatniej stylizacji w końcu wiem, jak mogę użyć tej kurtki! Wcześniej nie maiłam pomysłu. ;/ Reszta jest w porządku. ;]

Char pisze...

makijaż ciekawy. bardzo podoba mi się stylizacja przed, a pierwsza stylizacja po to po prosty c-u-d-e-ń-k-o!

Ynira

patrycja pisze...

Fajnie jest.