Obserwatorzy

21.8.12

Metamorfoza KsiezniczkaLexi

Make-up
PRZED:


Medoll jest dosyć ładna, jednak makijaż, który wykonałaś, kompletnie nie działa na jej korzyść. Przede wszystkim ten dziwny sposób pomalowania ust, jak u Królowej Kier. Makijaż oczu jest nudny, ograniczony jedynie do niechlujnego maźnięcia powiek czerwonym cieniem, którego prawie nie widać i zamalowania wszystkich rzęs wszystkimi typami tuszów.


PO 1:


Prosty i neutralny smooky eye z nutą zadziorności. Usta pomalowałam sinawą szminką i zmieniłam fryzurkę na krótszą.


PO2:



Zdecydowanie weselsza wersja makijażu niż poprzednia. Wyraziste kolory na powiekach- fiolet i czerwony, plus koralowa szminka i mocno podkreślone kości policzkowe. Zmieniłam także fryzurę i kolor włosów.


Stylizacja

PRZED:


Nie podoba mi się. Kojarzy mi się z ubiorem emerytki. To chyba głównie przez dobranie butów i tej torby, która sama w sobie jest ciekawa, ale tutaj kompletnie nie pasuje.


PO1:


Podobają mi się stylizacje, które wyglądają jak do teledysku. Oczywiście przeważa czerń i jest dużo szczegółów. Dodałam opaskę z kolcami, która dopełnia całości.


PO2:


Zdecydowanie delikatniejsza elegancka stylizacja w ładnych kolorach. Postanowiłam wykorzystać dół bluzki jako modną baskinkę. Ogromnie podobają mi się te buty i musiałam ich użyć. Do nich dobrałam pasującą torebkę.. :)

19 komentarzy:

dunia_16 pisze...

Stylizacja nawet niezła : )

Anonimowy pisze...

przepiekna metamorfoza ci wyszla : ) Najbardziej podoba i sie stroj po1 c:

Ruszova

Urodzona Optymistka pisze...

Makijaż po2 - piękny. :)

Natalie. pisze...

Według mnie strasznie nieudana ta metamorfoza.

Wera11160 pisze...

Nie podoba mi się ani przed ani po.

mymindneversleeps pisze...

a mi sie bardzo podoba, kazdy ma inny gust.. a poza tym ciekawe czy zrobilybyscie lepszą ;P

Megara/ Just Meg ♥ pisze...

Dollka przed byla okropna ale nawet ładnie ją zrobiłaś ; D

meg pisze...

Po1 niezbyt mi się podoba...Natomiast makijaże są bardzo ładne.

Nasty Rose pisze...

podoba mi się - makijaż po2 i strój po1

MissGirls150

Niedźwieć pisze...

Po jest bardz oładnie
to-ja-to-ja

DarkLola. pisze...

Makijaż przed jest całkiem ładny, choć nie podobają mi się usta. Oba makijaże po są świetne.
Jeśli chodzi o ubiór to przed jest całkiem, całkiem, nie pasują według mnie buty. Bez urazy,ale po 1 bardzo mi się nie podoba ;c Po 2 może być.

kropeczka108 pisze...

Bardzo ładna metka :*

very_important (swiadomosc) pisze...

Podoba mi się i po1 i po2. Sama nie wiem która bardziej ;3

Karolina pisze...

Podoba mi się makijaż po2 . Stroje mnie nie zachwyciły.

Unknown pisze...

Makijaże 1 i 2 bardzo mi się podobają, lecz jeśli chodzi o pierwszą stylizację którą wykonałaś to już nie mogę tego powiedzieć. Po prostu tandeta. Za to 2 jest świetna :D

KAROLINEK pisze...

Dziwna ta doll :D a pomalowane usta "przed" to katastrofa.. dodatkowo krzywo pomalowane policzki i słabo widoczne cienie na powiekach. Wolę stylizacją i makijaż "PO"
karolusia22

Noelle pisze...

Zmiany widać na "pierwszy rzut oka" Makijaż przed był katastrofą.

MissNati909

tenisistka18 pisze...

stylizacja przed jest o wiele wiele lepsza

tenisistka18

Anonimowy pisze...

ale ładnie ją wystylizowałaś ;33Ja też bym chciała taką metkę!!!