Obserwatorzy

18.8.12

Metamorfoza Butterfly_126

Przed


Twarz w sumie jest ok, jedynie nos tak samo jak w poprzednim przypadku mnie trochę denerwuje. Fryzury nie lubię, wydaje mi się taka 'za dużo używana', kolczyki nie powinny na niej wisieć. Usta i policzki mogą być, na lewym oku widzę więcej niebieskiego cienia, nie używaj eyelinera do jego całościowego podkreślenia, ponieważ on je optycznie zmniejsza.

Po


Zmieniłam fryzurę, oczy pomalowałam czterema cieniami: białym, czerwonym, różowym oraz niebieskim, na koniec delikatnie obrysowałam niebieską kredką od dołu. Usta musnęłam różową pomadką, a na policzki nałożyłam odrobinę brązowego pudru.

Przed


Założyłaś zły żakiet, który nie zakrywa całkowicie paska i spódniczki z Basics służącej jako bluzka. Torebka wygląda jakoś dziwnie, ale plus za to, że pasuje do butów. Zdejmij pasek, torbę, białą spódniczkę i zaczynaj od nowa.

Po


W Twojej szafie nie ma niczego konkretnego, same darmówki. Założyłam ciekawy top, stworzyłam dwuwarstwową spódnicę i dodałam kapelusz, torbę oraz buty - wszystko w czarnym kolorze, ponieważ nie mogłam dopasować niczego innego.

Zapraszam do wyrażania swoich opinii.

5 komentarzy:

Roksana pisze...

Patrzę, że z każdą metamorfozą coraz lepiej Ci idzie :)

. pisze...

Makijaż PO jest ładny, tylko usta trochę krzywo pomalowane. Za to stylizacja PO wcale mi się nie podoba, lecz to tylko moja opinia.

Susan Romanowska pisze...

W ustach 'PO' nie podoba mi się sposób pomalowania.

Urodzona Optymistka pisze...

Przed jest ok, ale po lepsze. Nie lubię tak pomalowanych ust, ale makijaż kocham. ;)
Przed w stroju w miarę mi się podoba, ale rzeczywiście wygląda nieestetycznie.
W po nie ma rewelacji, ale jeśli nie ma się fajnej szafy, to rozumiem...

patrycja pisze...

Makijaż oczu "po" <333333333