Obserwatorzy

24.8.12

MEGA LOTERIA!

Kochani, wiem, że spora cześć z Was czekała na kolejną loterię z utęsknieniem. Jako, że jesteśmy bardzo szczęśliwi, że tak szybko liczba obserwatorów wzrasta, postanowiliśmy ją zorganizować już dzisiaj. Wraz z Clevleen i Elizką przeszukałyśmy nasze szafy i wygrzebałyśmy coś dla Was, m. in. Hot Buys, Antidote, Elle, Philisophy, Stylein, wiele cennych Tribute takich jak Couture czy Chanel .

Warunki loterii:
- bycie obserwatorem bloga
- posiadanie 2sm/2sd na zakup ubrania
- komentowanie bloga zwiększa waszą szansę na wygraną, i to bardzo!

Możecie napisać także, co byście najbardziej chcieli.



Wyniki, gdy dobijemy do 600 obserwatorów.
Powodzenia!

134 komentarze:

Alexa pisze...

Mi by najbardziej zależało na Hot Pink Sequin Tee :) bloga obserwuję.
gwiazda3000

Nasty Rose pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Nasty Rose pisze...

zgłaszam się, obserwuję jako emily456

mam : hot buys shoes, hot buys record necklace, hot buys top, Turquoise Lily skirt i bluzkę z flagą :D

chciałabym : pierwszą spódnicę lub czarno-czerwoną suklienkę

MissGirls150

JessssLove pisze...

Witam ;)

zgłaszam się
chciała bym sukienkę niebieską ELLE lub dużą sukienkę Dark ... by Dior ;)

pozdrawiam :)
JessssLove

Rołzi pisze...

zgłaszam się
Posiadam bluzkę amerykańską
zależy mi na tunice Elle,długiej sukni z Tingeling by Dio lub Hot Buys Top

Rose4400

Kamila pisze...

zgłaszam się
chciałabym beżową sukienkę w 8 rzędzie, torbę i spódnicę w 9 rzędzie i naszyjnik w 4 rzędzie.
najbardziej zależy mi na tych dwóch pierwszych rzeczach, które wymieniłam.
kama008

Niedźwieć pisze...

Mi zależy na projektach clev <3333333
to-ja-to-ja

DarkLola. pisze...

Zgłaszam się.
Mam już Hotbuys Polka Top.

DarkLola.

KAROLINEK pisze...

zgłaszam się, chciałabym 1 lub 2 rzecz z 8 rzędu! :)
karolusia22

⋰⋱★KLAUDIALIGENZA★⋰⋱ pisze...

zg sie chce naszyjnik hb
klaudialigenza

Agnes241998 pisze...

zg się

chciałabym spódniczkę z 1 rzędu

Agnes24star

xoxo_irwin pisze...

Obserwuję bloga.

Mam nr : 3,6,8,13,19,20,32.

Najbardziej chciałabym nr : 12,15,24,26

LadyYorkLove

Klimat 1kw pisze...

zg sie chce bluzke antidote x 2 jakiś hb ( wszystkie są ok ) lub sukienke elle resztę mam bądż nie cchce
1kw

Anonimowy pisze...

zg się
BlackLilou

Anonimowy pisze...

chciałabym sukienkę z elle niebieską
mam bluzkę a archive (ta flaga) sukienke z piór hb i ten hb co jest trzeci tą kurteczkę czarna
diamentowarosa

aa1kamila pisze...

Zgłaszam się!
Chciałabym wygrać żółte botki lub sukienkę ELLE.

aa1kamila

kropeczka108 pisze...

Obserwuję bog jako: kropeczka108
Mam 2 sd / 2 sm
Mam już: kurtkę hb z pierwszego rzędu, torebkę z 2 rzędu (jest ostatnia), amerykańską bluzkę z 8 rzędu.
Najbardziej chciałabym: naszyjnik hb, bluzkę antidote, niebieska sukienkę elle, 1 spódnicę, spódnice z przed ostatniego rzędu, torebkę gucci,
kropeczka108

marti_xdd pisze...

Zgłaszam się ;)
Chciałabym różową bluzkę ELLE.

marti_xdd

very_important (swiadomosc) pisze...

zgłaszam sie

swiadomosc

mam hotbuys one button jkt i golden tiara (tak mi się wydaje)

tosiastylista pisze...

zgłaszam się
chciałabym różową bluzkę z 2 i 6 rzędu, pomarańczową bluzkę z 1 rzędu i bluzkę z sercami z 7 rzędu

TosiaStylista

Caroline pisze...

zgłaszam się :D

najbardziej zależy mi na:
Hot Buys Record Necklace
Wrap Crop Tank
Gucci Monogram Satchel

kara_253

Karolina pisze...

Zgłaszam się.
Chciałabym: Czerwoną bluzkę antidote, naszyjnik hb lub torbę gucci.

_Carolciaaa

Kieara126 pisze...

zgłaszam się :)
posiadam: torebke hb pierwsza od prawej w drugim rzedzie, "amerykanska" koszulke i sukienke hb, ktora jest obok niej :)
najbardzie bym chciała top Elle, rowozy hot buys top, hb shoes z 4 rzedu lub hb spodnie z przedostatniego rzedu :)
Kieara126

Unknown pisze...

Zgłaszam się :)
eryka78

kokozorro pisze...

Zgłaszam się,
EZorro

Antolka95 pisze...

Zgłaszam się :)


Chciałabym buty czarne nr 2 i torbę od Gucciego :D



Antolka95

JuliaWie pisze...

Zgłaszam się.

Chciałabym: 3, 6, 24, 31, 34, 35, 36, 37, 38, 39 lub 40 :)

JuliaWie

Adula100 pisze...

zgłaszam się ;D

Milqa pisze...

Zgłaszam się
Chciała bym HB Recerd Necklace lub Silk Chain Print Skirt :)

Milqa666

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :)

Chciałabym: Citron Print A Line Dress, Tulle Flower Heels, Hot Hot Buys Shell Purse.

solastalgic

Unknown pisze...

zglaszam się :)
superlaskalove2
zależy mi na sukience z twilingh lub bluzkę z sercami :)

. pisze...

Zgłaszam się :) Najbardziej chciałabym rozwianą pomarańczową sukienkę, kremową sukienkę, granatową sukienkę z Elle lub różową bluzkę HB z czarnym nadrukiem.
Natalia171

Anonimowy pisze...

zgłąszam się.
synopsa

martatojamarta pisze...

zgłaszam się


martatojamarta

mika6210 pisze...

Zgłaszam się ;)
Mam 3 i 25.
mika6210

Kifot pisze...

Zg się : ] . Chciałabym torebkę Gucci z 9 rzędu lub pierwszą spódniczkę : D

Kifot

Miranda12546 pisze...

Mam Wrap Crop Tank, Patent Miniskirt, HotBuys Floral Shorts.

Chciałabym: Wszystko xD (Czyli obojętnie co)

Miranda12546

DarkSun pisze...

zgłaszam się

DarkSun

Natalie. pisze...

Jeśli można wybrać rzecz chciałabym pierwszą spódnicę bądź Hotbuys Polka Top.

Unknown pisze...

Zgłaszam się ;)
Obserwuję :)
Polecę nawet dalej tego bloga, bo jest świetny!
Mi zależy najbardziej na Caswell i HB :P
Pozdrawiam, MissKarla20001

Mikols pisze...

Zgłaszam się
Najbardziej bym chciała: bow front sweatshirt, sukienkę od diora, eye heart crop tee, floral embroidery dress lub hotbuys jungle dress :)
Punknikola9

Kiryee pisze...

Kiryee
chciałabym sukienkę od Diora c:

wszystkooinic pisze...

Zgłaszam się:D
Posiadam 2sd i 2sm :)
Mi obojętne tylko nie chce żółtych butów :D
Babynowyoudo

Arianne Daniels pisze...

zgłaszam się
najchętniej bym przyjęła spodnie ze stardresing ;D
denger13

Coconator pisze...

ZG, zalezy mi na sukni z logo ELLE,albo jakichs HB, Yellow Arkle Boots mam ;3 Nick Coconator

Unknown pisze...

Zgłaszam się :3 Zależy mi na 3 :3

patXDD

Aga / Aga39381 pisze...

Zgłaszam się.Najbardziej chciałabym spódniczkę Silk Chain Print Skirt i naszyjnik HB Record Necklace :)

Aga39381

sandra512xD pisze...

zgłaszam się ;)
chciałabym Dark Floral Dress Insp. by Dior lub Hot Buys Necklace ewentualnie Hot buts jungle dress

Oleandrea pisze...

mam hb mixtape top i golden tiara, chciałabym bardzo hb watch necklace, buty wiązane czarno-fioletowe, czerwoną suknię z 1 rzędu lub bluzkę fioletową z ELLE

obserwuje jako Oleandrea Stardoll

Oleandrea

missedziq pisze...

zgłaszam się ! :)

mam 3, 20, 27, 31 :)

missedziq

Noelle pisze...

zgłaszam się.
MissNati909

posiadam już:Yellow Ankie Boots
najbardziej chciałabym :Elle Logo Tee Dress, zainteresowana jestem także doładowaniem.

LonelyGirl_13 pisze...

Chciałabym Hot Pink Sequin tee lub spodnie z Cleveen97 tribute :D

Mam: HB one button jkt , Hb polka top,yellow ankle boots, flag printed tshirt.


LonelyGirl_13

I_Hate_People pisze...

Zgłaszam się.

I_Hate_People

tenisistka18 pisze...

zglaszam sie

tenisistka18

Karo pisze...

Zgłaszam się , chciałabym spódniczkę w kropki♥

kaori-chan pisze...

Zgłaszam się.
Mam kurtkę z obrazka 3.
Bardzo podoba mi się sweterek z obrazka 9 i spódnica z obrazka 1 oraz 34. Jednak najbardziej ten sweterek ;))

LO32VE

Catherine pisze...

Nom mega!! Mi by zależało na SS ponieważ mi się skończyło a nie mam kasy .Oczywiście bym sie odwdzięczyła. Bloga obseruje i nie mam zamiaru kończyć . na stardoll lexi_9512. Też pisze bloga i chce mieć ss na potrzeby tego bloga:)

Unknown pisze...

Zg się. Rzeczy prześliczne więc mogę dostać obojętnie co. :P O.o

Nick na stardoll to Roksanka_26

Franka pisze...

Zgłaszam się ;3
Zależy mi na tym czerwonym topie Graffitti suspender top ^^

Ingri13

Klaudia L. (cccmamba5) pisze...

Zgłaszam się .! : )

Chciałabym: Buty HB i urania Antidote ;)

cccmamba5

ewela0913 pisze...

Zgłaszam się :)

Nahbardziej chciałabym Hot Buys Mixtape Top :)

ewela0913

Julita. pisze...

zgłaszam się ;)
mam czarne futerko z 5 rzędu ,krótką bluzkę z Antidote szarą .
zależałoby mi na bluzce z flagą ;3
pozdrawiam.
12jula12_1997

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się
MissAshx33
Bardzo ale to bardzo zależy mi na Hot buys topie z 6 linijki ostatni ciuch

Gusia628 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Gusia628 pisze...

Zgłaszam się
Mam złotą tiarę, bluzkę z flagą i szorty HB

Chciałabym sukienkę ELLE lub może coś
Stylein

Gusia628

Shharrpay pisze...

zgłaszam się.
mam większość hb, czarne futerko.
chciałabym Hot Buys Top lub Hot Buys Shoes.

Shharrpay

Helena pisze...

zgłaszam się ;)

najbardziej chciałabym różową bluzkę z ELLE, nuty od Philosophy i bluzkę Hot Buys Polka top.

Hela2104

MissDirtyFresh pisze...

Zgł się.
MissDirtyFresh

Unknown pisze...

zgłaszam się :) mam już Flag Printed T'Shirt :D

Afrodyta107

Zuzanna0099 pisze...

Zgłaszam się!
Najbardziej chciałabym niebieską tunikę ELLE lub pierwszą spódniczkę

Zuzanna0099

Izowirus pisze...

zg, chciałabym tę długą czarną sukienkę

izowirus

Mistelly pisze...

Zgłaszam się :)

Martax3

Rzulietta. pisze...

zg się :)
chciałabym coś z projektów, bo nie mam nawet 2 sd ;(

_Felicia_

Wera11160 pisze...

Zgłaszam się

Wera11160

Char pisze...

Zgłaszam się. najbardziej chciałabym zegarek HB, Hot Buys Record Necklace

Ynira

I_Hate_People pisze...

Zgłaszam się.

I_Hate_People

AvrilRamona13 pisze...

Zgłaszam się!

Najbardziej chciałabym HOT PINK SEQUIN TEE oraz SILK CHAIN PRINT SKIRT

AvrilRamona13

olalaskowska3108 pisze...

zgłaszam się .

OlLCiiAa

chciałabym najbardziej : Silk Chain Print Skirt lub Hotnuys Polka Top

Pannaa M ♥ pisze...

Zgłaszam się.
Najbardziej chciałabym naszyjnik HB albo buty, bodajże Chanel :)
kicia_agata

Aga. / aga-medoll13 pisze...

zgłaszam się

aga-medoll13

Lady Susann pisze...

Zgłaszam się, chciałabym naszyjnik HB :)

Challaya

very_important (swiadomosc) pisze...

zgłaszam się

swiadomosc

15beatka153 pisze...

Zgłaszam się :)

15beatka153

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się
doma127

Unknown pisze...

zg. się
mam mam bluzkę z motywem USA

chciałabym obojętnie co :)
lovejulia.super

Madam Szuszetta pisze...

Zgłaszam się!
Obserwuję blog z tego konta.
Posiadam 2sd/2sm.
Najbardziej chciałabym Hot Buys Record Necklace, Bow Front Swetshirt lub Frolar Embroidery Dress. :)

Pozdrawiam, Zuza0110

Elf pisze...

Zgłaszam się, Alkatri
Najbardziej to chyba zależy mi na torebkach, ewentualnie butach, ale wszystko mnie zadowoli ;>

maria797 pisze...

zgłaszam się :)

najbardziej bym chciała HB Mixtape Top lub HB Jungle Dress :)

Karolina pisze...

Zgłaszam się :)

Najbardziej chciałabym Hot Pink Sequin Top, Satin Lace-Up Stiletto Boots, Wrap Crop Tank, Floral Embroidery Dress lub Elle Logo Tee Dress

Av_PL (obserwuję jako Czeko)

Karolina pisze...

Zgłaszam się :)

Najbardziej chciałabym Hot Pink Sequin Top, Satin Lace-Up Stiletto Boots, Wrap Crop Tank, Floral Embroidery Dress lub Elle Logo Tee Dress

Av_PL (obserwuję jako Czeko)

Sonia pisze...

Zgłaszam się.
Najbardziej chciałabym seledynową spódniczkę albo buty przy turkusowym topie.
SamaRozkosz

AndreSilver pisze...

wow ile zgłoszeń:)
zgłaszam się
AndreSilver

Nadia pisze...

zg się

na wszystkim mi zależy ^__^


lady166

wikaa1509 pisze...

Zgłaszam się :) Obserwatorką jestem.

brendi12345

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się
Chciałabym 4,34

martynaCoral

gosiak1997 pisze...

Chciałabym pierwszą spódnicę albo jakiś projekt cleevlen :)

gosiak1997

alice456 pisze...

Prosiłabym 4. :)
Alice35Candy5

Bartek/FunOpler pisze...

Zgłaszam się

FunoPLER

Unknown pisze...

chciałabym hot buys top
lovdom
obserwuje blog pod nazwą lovdom bez zdjęcia

Nowoczesna ;D pisze...

Zgłaszam się
Glandyschuks ! ;)

Nowoczesna ;D pisze...

Zgłaszam się
Glandyschuks ! ;)

?? pisze...

Zgłaszam się.
Madi-1234

glimciaq14 pisze...

chciałabym najbardziej hot buys record necklace lub eye heart crop tee, ew. gucci monogram satchel/graffitti suspender top. ^^
glimciaq14

kasiaxd pisze...

najbardziej bym chciała tę bluzkę z flagą USA ;D

nick: MajkaKolorowa

Katarynka pisze...

Skill Chain Print Skirt chciałabym
zgłaszam się tupta
obserwator tuptus :D

Kingeł pisze...

Zgłaszam Się. Najbardziej zależy mi na spodniach(galaxy) i na tym naszyjniku HB z "płytą"

kiniusia001

YourRockMusic12 pisze...

Zgłaszam się
Będę zadowolona z każdej nagrody :)

YourRockMusic12

Selina784 pisze...

zgłaszam sie spełniam wszystkie warunki i nie posiadam zadnej rzeczy nick: selina784

kemi14 pisze...

zg się
obserwuję
chciałabym graffiti suspender top albo naszyjnik hB z blaszką
kemi14

karola_domi pisze...

Złaszam się. :D
Któryś z tych projektów clevleen78 (spodnie)
Lub nr. 6,14,16,19,23,24. :D

LadyssPL pisze...

zgłaszam się

LadyssPL

patrycja pisze...

Zgłaszam się <:
butami z drugiego obrazka nie pogardzę:>

bysia15

nataligaw1 pisze...

Zg. Najbardziej chciałabym nr.37
mam bluzkę z flagą.
LoVeee_2

Anonimowy pisze...

wszystkoo <$ :D
Darina5533
I zg :D

hdahjjda pisze...

najbardziej bym chciała różowy sweterek ^^

karola97xd

Kotek08 pisze...


zgłąszam się najbardziej zależy mi na spódnicy w 9 rzędzie Kotek08

Paula552 pisze...

Zgłaszam się :)
Najbardziej bym chciała Hot Buys Mixtape top, lub Projekt JessssLove
Paula552 :)

Buśka! ;3 pisze...

Zgłaszam się :)
Chciałabym bluzkę z flagą ;)

Pato33

Katyilla pisze...

zgłaszam się
niema rzeczy którą bym chciała wszystkie są super
kaksa2502

AntyHannahPuppy pisze...

Zgłaszam się + chcę wszystko :D :D

Unknown pisze...

Zg się
Sara18881

Milagros. pisze...

Zgłaszam się :D
Zależy mi na Dark Floral Dress Insp. by Dior i na Flag Printed T-Shirt ;*

agi941

bbrxxks pisze...

Zgłaszam się ;))

Chciałabym Bow Front Sweatshirt .

Missbarbie2479

carli_28 pisze...

Zgłaszam się :D

Mam już:
HB One Button Jkt
HB Silver Purse
HB Polka Top
HB Floral Shorts
Flag Printed T-shirt

Nie chciałabym również żadnego z projektów :P

carli_28

Dragonfly and Hurricane pisze...

Zgłaszam się. Chciałabym Dark Floral Dress by dior

CHAOS_6

Sadness pisze...

Zgłaszam się. zależy mi na projektach clev, sukience elle, projekcie z krzyżem.

Yurdoll

Unknown pisze...

Obserwuję bloga jako Twoja Malinka.

Interesują mnie trzy ostatnie pary spodnii projeku clav. :) Trzy paray są przecudne.

Nick na stardoll to Elwira1999. ( z kropką na końcu ) :*
Pozdrawiam Serdecznie ^.^

Unknown pisze...

Zgłaszam Się...Obserwuję bloga.
Interesują mnie wszystkie rzeczy, więc obojętne mi jest co wylosujesz.
Blog zarąbisty.! ;D
NA STARDOLLU : Ola1CP
pozdro ;>

Sev pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Sev pisze...

Zgłaszam się .
Bloga obserwuję.
Na stardoluu: sim4_11
Zależałoby mi na mixstape top. polka tom, silk chain print skirt.

Unknown pisze...

Zgłaszam się. Jestem obserwatorką bloga.
Ja najbardziej bym chciała Bow Front Sweatshirt

magista pisze...

zgłaszam się

magista

Unknown pisze...

zgłaszam się
ja bym chciała bluzke różową 2 w 2 rzędzie od góry .

mój nick na stardoll to kami151

Aga pisze...

zg sie
AguniaDulas