Obserwatorzy

7.8.12

Metamorfoza lovejulia.super

Hejoł! 
Tu MisterSzymon, od dziś także będę metamorfozował stardollowych użytkowników na tym oto blogu! Jako pierwsza zmieniona została przeze mnie lovejulia.super.
 
Przed: Pod dosyć ostrym makijażem, a w szczególności pod tą przytłaczającą maskarą, kryje się bardzo pospolita stardollowa twarz, tak więc co do elementów twarzy to nie mam zdania choć szkoda że jesteś kolejną osoba uznającą posiadanie bliźniaczej doll. USTA SĄ ZA NISKO, przez co wyglądasz śmiesznie. Włosy są dosyć ładnie, ale nie pasują do stylizacji, której screen jest poniżej. Cieni do powiek użyłaś w dosyć umiejętny sposób.
 
Po: Niech nikogo nie zrażają te czarne kreski pod oczami, użyłem eyelinera żeby optycznie powiększyć oko. Usta podwyższyłem, a w ucho dałem kolczyk stworzony z soczewki i łzy. Dodałem także sztuczne rzęsy, które akurat tu nie wyglądają pokemońsko a to dlatego że są dosyć cienkie.
 
Przed: Jak z twarzą nie było tak źle, to tak właśnie jest ze stylizacją. Kolorystyka outfitu jest straszna. Nic do siebie nie pasuje... i jeszcze te lakiery do paznokci. 
 
Po: Ciężko było cokolwiek znaleźć w Twojej szafie. Zaledwie 16 stron ubrań z czego w jakichś 6 były ładne ubrania. Torebka zrobiona z topu. Nie zlinczujcie mnie za dobór butów - żadnych innych naprawdę nie było!

11 komentarzy:

Lama pisze...

Po o wiele lepiej ;d

Alex pisze...

Zgadzam się po o wiele lepiej, w stylizacji przed nic cop siebie nie pasowało. :o

ula pisze...

"zaledwie 16 stron ubrań z czego w jakichś 6 były ładne ubrania" no błaaagam. ja mam 7 (chyba) stron i w 2 i pół są ładne ubrania -_-

karienne/Karina pisze...

Oh, jaki śliczny makijaż PO :) Set także mi się podoba C:

Anonimowy pisze...

perfekcyjna metamorfoza. po o wiele lepiej.

Ania pisze...

po lepiej, chociaż te spodnie mi tu nie pasują

Agnes pisze...

Metamorfoza całkiem fajna :-)

Kamil pisze...

Nawet nawet.

Również zapisuję się na metamorfozę, koniecznie u Roksetki ;]
BadGerl..

Wera11160 pisze...

Przed- No nie jestem przekonana.
Po- Świetnie!

Karolina pisze...

Zdecydowanie PO.

Helena pisze...

Zgadzam się z opinią co do stroju, lecz twarz nie jest aż tak zła. Części twarzy są ładne. Makijaż może źle zrobiony i usta za nisko, ale ujdzie.

Hela2104