Obserwatorzy

25.8.12

Metamorfoza dappysykesx33

Przed

Nie mam zastrzeżeń co do twarzy, wszystko jest na swoim miejscu, jedynie brwi są za ciemne. Nie lubię tej fryzury i malowania oczu tuszem wydłużającym, ten kolczyk mnie razi.

Po

Zrobiłam co się dało, to nie było łatwe, ponieważ masz tylko dwa tusze i eyeliner. Zmieniłam fryzurę i jej kolor, oczy delikatnie wytuszowałam i podkreśliłam, na koniec nałożyłam okulary, które mają odwracać uwagę od 'makijażu'.

Przed

Gdybyś zdjęła te rajstopy wszystko wyglądałoby o wiele lepiej, jest poprawnie.

Po

Tutaj podobnie jak w przypadku makijażu - pięć stron w szafie. Nie mogłam wymyślić niczego innego. Klasyczne zestawienie bieli i czerni do tego fioletowe buty, bo inne nie pasowały.

23 komentarze:

Unknown pisze...

Udana metamorfoza. Bardzo podoba mi się makijaż, stylizacja też fajna :)

Karolina pisze...

Twarz nie podoba mi się ani przed, ani po ;c
Strój po jest bardzo ładny :)

. pisze...

Szczerze to nic mi się nie podoba. :D

KAROLINEK pisze...

Twarz "po" jest ładna, aczkolwiek czegoś mi w niej brakuje :c Ogółem stylizacje są OK :)
karolusai22

Niedźwieć pisze...

Jest ok, ,,duża'' metamorfoza :)
to-ja-to-ja

DarkLola. pisze...

Nic mi się nie podoba, ani przed ani po,bez urazy/

Roksana pisze...

Rozumiem, że miałaś problemy z twarzą, też takie miewam, kiedy nie ma wyboru, ale stylizacja jest moim zdaniem fajna, jak na takie pole do popisu :)

Caroline pisze...

Twarz przed niezbyt mi się podoba. Mimo dużych ograniczeń podołałaś wyzwaniu i doll wygląda o wiele lepiej. Stylizacja po jest bardzo ciekawa. Bardzo podoba mi się połączenie sweterka i gorsetu.

kara_253

mika6210 pisze...

O wiele bardziej podoba mi się twarz 'po', jednak strój nie jest w moim stylu .

kropeczka108 pisze...

O wiele lepiej dolka wygląda po metamorfozie

kropeczka108

Natalie. pisze...

Uroczy strój po, bardzo mi się podoba.

Unknown pisze...

Po jest od razu inny efekt! Ciekawie to wygląda :D

Mikols pisze...

Śliczna :D

Aga / Aga39381 pisze...

Stylizacja PO dużo bardziej podoba mi się niż dollka.

Noelle pisze...

Stylizacja Po, bardziej mi się podoba, jednak zmieniłabym włosy.
MissNati909

tenisistka18 pisze...

oprocz spodnicy to nic mi sie nie podoba...nic tu do siebie nie pasuje...ani fryzura ani stroj ani dodatki

tenisistka18

meg pisze...

Lubię te buty, co są w wersji PO.

Catherine pisze...

Według mnie stanowczo lepiej w makijażu i ubranie lepiej wygląda po.

ewela0913 pisze...

Przednie podoba mi się w ogóle, ani twarz, ani stylizacja, po jest lepiej, chociaż stylizacja jest na pewno lepsza od tej przed :)

Anonimowy pisze...

WoW super
MissAshx33

Oleandrea pisze...

lepiej po

Anonimowy pisze...

Nie masz zastrzeżeń do twarzy przed?! Przecież wygląda jak alien, chyba dlatego że fryzura jest zbyt wysoko. Pięć stron w szafie to mało? Zależy jakie to ubrania, jeżeli jedynie dobre to dużo :)

Char pisze...

gołym okiem widać, że jest to jedna z "nowych" lalek - współczuję, ze trzeba było takiej robić metamorfozę, niemniej poradziłaś sobie świetnie :)

Ynira