Obserwatorzy

26.8.12

Metamorfoza AvrilRamona13

 Przed:
Masz bardzo pospolitą twarz. Oczy, na które szał był kilka miesięcy temu chyba najbardziej są temu winne. Ogółem wyraz twarzy Twojej doll jest trochę pusty, bez wyrazu. Nie wiem po co tutaj te sztuczne rzęsy. Pasemka z Hair Design ani nie dodają uroku, ani go jakoś specjalnie nie zabierają, mam do nich neutralne nastawienie.


 Po:
Wydaje mi się, że zmieniłam Cię o sto osiemdziesiąt stopni. Wyglądasz teraz dużo dojrzalej, znacznie bardziej elegancko i ciekawie. Wykonałam dość odważny i niekonwencjonalny makijaż, przesunęłam brwi i Twoja lalka nabrała zupełnie innej energii. Teraz na pewno nie jest nudno i nijako, dlatego mam nadzieję, że postarasz się tworzyć bardziej oryginalne looki, dzięki którym Twoja doll będzie niepowtarzalna.


 Przed:
Znowu to samo, co w makijażu. Ogromne deja-vu. To wszystko już było, niczym nie zabłysnęłaś, niczym się nie wyróżniłaś. Na Stardoll jest tak duży wybór ubrań, że naprawdę każdy może stworzyć coś swojego, lecz niestety tutaj tego nie widzę. Patrząc już okiem zwykłego stardollowicza, to źle nie jest, gdyż zachowałaś klimat stylizacji, ale to tyle.


Po - wersja pierwsza:
Nie masz zbyt dużo ubrań, jak na tak wysoki poziom, więc myślę, że masz pochowaną resztę albo w zamkniętych pokojach albo w schowku, nie wnikam. Pierwszy zestaw nie wiąże się za bardzo z makijażem, ale gdy połączyłam te dwie czarne spódnice, reszta zrobiła się sama. Ubrania same wskakiwały mi do rąk i wyszła powyższa stylizacja. Szykowna czerń przełamana kwiecistym topem i torebką oraz pasującymi kolorystycznie paskiem i okularami.


Po - wersja druga:
Tutaj starałam się skomponować coś, co współgrałoby z makijażem. Jak widać wyszła mi gra pozytywnej zieleni i jasnych dodatków. Podoba mi się ta sukienka i to w sumie do niej była dobierana reszta. Nie jestem do końca zadowolona z butów, ale wyboru specjalnego nie miałam.

24 komentarze:

Nasty Rose pisze...

podoba mi się i przed i po ;) a najbardziej strój po w wersji pierwszej :)

MissGirls150

Emo-niunia- pisze...

Moim zdaniem wersja stroju po 2 jest świetna, świeżo i delikatnie :)

Niedźwieć pisze...

Przed jest tak... hmm spokojnie, nieenergicznie..? Wszystko tak jak wspomniałaś już było, nic ciekawego. Po to już zupełnie inna lalka. Lalka nabrała oryginalnego wyrazu i energii.
to-ja-to-ja

Natalie. pisze...

Strasznie nie podoba mi się sposób w jaki pomalowałaś oczy. Drażni mnie i dziwny. W ubiorze też szału nie ma, ale na lepszy wskazałabym po- wersję pierwszą.

Karolina pisze...

Bardzo podoba mi się pierwszy ubiór po.
Twarz doll bardziej podoba mi się przed.
Po doll dziwnie wygląda z tym makijazem.

Roksana pisze...

O to mi chodziło. Miała wyglądać inaczej i nietuzinkowo. Osobiście wolę wyglądać dziwnie, dla niektórych wręcz kuriozalnie, ale wyróżniać się z tłumu i chyba ku temu służy ta strona :)

Unknown pisze...

Pierwsza wersja mi się podoba. jest szał na tą fryzurkę dalej widzę. Fajne nawet :D
Pozdrawiam (:

Mikols pisze...

Makijaż 'po' jest genialny!
Co do stylizacji- wersja 'przed' bardziej mi się podoba od 'po'

MIETEK ^^ pisze...

Wkurza mnie, gdy ktoś pisze: "Masz mało ubrań jak na ten poziom". Trzeba zrozumieć, że nie każdy będzie wydawał 100zł miesięcznie na wirtualną grę.

M. pisze...

Twarz "po" metamorfozie wygląda jakby dollka była mocno zmulona. Złe wycieniowanie twarzy jest tego główną przyczyną. Oczy potęgują wrażenie, ża twarz jest zbyt pociągła. Cieakwe jak Twoje starania wyglądają w oddali - te oczy trzbea "zamknąć" mocniejszym akcentem (najprawdopodobniej dlatego właścicielka konta użyła sztucznych rzęs i czarnej kredki czy linera).
Gdy ludzie mówią, że doll wygląda dziwnie, to wygląda dziwnie, a nie "nietuzinkowo". Jak zobaczysz na ulicy kobietę z całkowicie źle dobranym makijażem to chyba nie uznajesz tego za szczyt kreatywności...
Zazwyczaj nie komentuję metamorfoz, ale przy tej musiałam...
Pierwsza stylizacja - też nic nowego nie wnosi, a do nowego makijażu pasować nie będzie. Drugą uważam za bardziej trafioną i ciekawszą przez buty właśnie.

Susan Romanowska pisze...

Koszmarnie pomalowane oczy PO.

Roksana pisze...

Bober, Stardoll to nie życie realne, czas to zrozumieć :)
Poza tym, jednym się podoba, drugim nie - tak było zawsze. A co du Zuzi, dziękuję za jakże niesamowicie konstruktywną krytykę,z wyjaśnieniami i w ogóle :)

Dobra, każdy ocenia jak uważa. Pozdrawiam.

Aga / Aga39381 pisze...

Stylizacje PO są cudowne!

Noelle pisze...

Każda metamorfoza bardzo mi się spodobała, zwłaszcza ubrania.
MissNati909

tenisistka18 pisze...

ta druga twarz jest po prostu okropna...lalka wyglada jakby miala downa...stylizacje sa calkiem przyzwoite

tenisistka18

meg pisze...

Bardzo ładna metamorfoza.

. pisze...

MAKIJAŻ
Przed:Sama nie wiem dlaczego, ale mi się bardzo podoba. Jest tu coś, nie wiem co co przyciąga mój wzrok. Włosy ze SGH też mi się podobają (szok)!
Po:Nie lubię tej fryzury. Wydaję mi się, że zniekształca twarz. Makijaż oczu nie przypadł mi do gustu. Może przez ten sposób malowania? Nie lubię też tej brązowej szminki która jest ostatnimi czasu bardzo popularna.
STYLIZACJA
Przed:Nie podoba mi się. Nie pasuje mi ta kamizelka w połączeniu ze spódniczką.
Po1: Tu też nic mnie nie zachwyciło, chociaż jest dużo lepiej niż w stylizacju przed.
Po2: Wszystko ładnie tylko nie podobają mi się buty.
Natalia171

ewela0913 pisze...

Po jest świetnie, całkiem inna doll, wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju. Stylizacja 2 szczególnie mi się podoba, jest lekka i świeża, idealnie połączona, a kolory poprawiają humor.

Julita. pisze...

i znów bardziej przypadła mi do gustu wersja po, jest świetna, a makijaż cud , malina . ; )
12jula12_1997

Anonimowy pisze...

Znów Pięknie
MissAshx33

Wera11160 pisze...

Podoba mi się pierwsza wersja po stroju ;D

Oleandrea pisze...

strój po

Char pisze...

Makijaż po, to nie ukrywajmy się, totalna masakra. Pierwsza stylizacja poszerza dollkę w ramionach, a drugiej nawet nie skomentuję ;/

Ynira

patrycja pisze...

"Po" makijaż oczu jest okropny, nadaje taki dziwny wyraz twarzy...