Obserwatorzy

2.8.12

Metamorfoza MissStarMadlen


Ten kucyk nie końca mi się podoba. Wygląda dość sztucznie. Może to po prostu kwestia dobrania do niego innej fryzury podstawowej, nie wiem. Twarz bardzo delikatna, znikomy makijaż. Jest estetycznie, ładnie, ale trochę nudno.


Postawiłam na ciemnobrązowy kolor włosów, a także zupełnie inną fryzurę. Oczy pomalowałam kilkoma cieniami w odcieniach fioletu i fuksji. Usta dwukolorowe, ciemniejsze wewnątrz.


Stylizacja tak samo delikatna jak i twarz doll. Niestety, brakuje mi tu paska i biżuterii innej niż ten naszyjnik, może jakichś ciekawych bransoletek? Aktówkę z Mr. proponowałabym ułożyć nieco niżej. Bardzo fajny pomysł z 'doczepieniem' wisiorka do torebki.


Zmiksowałam printy na spódnicy i kurteczce i stonowałam je szarością na topie. Dodałam malutką torebkę, kapelusz i ciekawe espadryle na koturnie. 

8 komentarzy:

MissDirtyFresh pisze...

Świetne połączenie dwóch kwiecistych wzorów. ;)

Roksana pisze...

Bardzo mi się podoba twarz po.

Viriel pisze...

Makijaż jak dla mnie trochę za mocny, ale staranny, myślę, że jasne usta, nude i jaśniejsze włosy sprawiłyby, że byłby lżejszy. Strój delikatny przed, bardziej przypadł mi do gustu.

hollyd0lly pisze...

Lepiej przed metamorfozą, było ślicznie ;)

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Nieraz podobają mi się takie delikatne dollki. Tutaj także to do mnie przemawia. Zwłaszcza polączenie łańcuszka z aktówką. :) W twarzy wolałabym nieco więcej koloru. Po - twarz aż tak bardzo mi się nie podoba, natomiast stylizacja bardzo mi się podoba :)

Karolina pisze...

PRZED - makijażu praktycznie nie widać. Stylizacja nudna.
PO- Świetny makijaż, nie podoba mi się fryzura. Stylizacja jest świetna :)

Helena pisze...

Według mnie przed jest przeciętnie, bez przełomu. Po o wiele lepiej.

Hela2104

patrycja pisze...

Strój "po" brzydki:c