Obserwatorzy

30.8.12

Metamorfoza karienne

Mam przykry obowiązek ocenić jedną z koleżanek - naszą redaktorkę karienne. Czuję się dość niezręcznie oceniając jej doll, jednak mimo wszystko serdecznie zapraszam do metamorfozy. 

PRZED
Posiadasz bardzo ładną twarz - delikatną, ale i tajemniczą. Wykonałaś poprawny makijaż, mogę Ci pogratulować dobrze pomalowanych policzków. Szkoda, że oczy pomalowałaś jednym bądź dwoma odcieniami. Osobiście uzupełniłabym to purpurą bądź przyciemniła czernią.

PO
Zupełnie nie miałam na Ciebie pomysłu, dlatego postawiłam na klasykę. Delikatnie podkreśliłam policzki, oczy pomalowałam eyelinerem i dodałam kilka warstw białego, beżowego i czarnego cienia. Najbardziej  wybijają się czerwone usta i ciemne brwi. Do całości dopasowałam elegancką fryzurę.

PRZED 
Jest ładnie. Dużym plusem jest to, że miałaś pomysł na stylizację i w zupełności go zrealizowałaś. Nie przepadam za tą spódnicą, przypomina mi ręcznik, jednak wykorzystałaś ją w taki sposób, że nie rzuca mi się to tak w oczy. Całośc utrzymana jest w bardzo eleganckim klimacie - może nie koniecznie jest to to, w czym sama czuję się dobrze, ale nie mogę się do niczego przyczepić. 

PO
Postanowiłam diametralnie zmienić Twój wizerunek. Delikatną, rozwianą spódnicę zestawiłam z rockową kurtką ozdobiona ćwiekami. Dorzuciłam do tego kilka dodatków - szpilki utrzymane w klimacie kurtki, lenonki i kapelusz. Niestety nie znalazłam pasującej do tego torebki, także ją odpuściłam.


12 komentarzy:

Nasty Rose pisze...

strasznie podobają mi się buty w stylizacji po, jednak nie mogę już ich kupić, bo są z LE ;) Ogólnie bardzo fajna metamorfoza :)

MissGirls150

Noelle pisze...

Widać zmianę jest ślicznie, udana stylizacja. MissNati909

karienne/Karina pisze...

Dziękuję Ci :) Metamorfoza baardzo mi się podoba, a szczególnie wyrazisty makijaż- jest super! :))


karienne

meg pisze...

Bardzo mi się podoba, zarówno wersja Przed jak i Po

Karolina pisze...

Udana metamorfoza.

Niedźwieć pisze...

Po i przed jest poprawnie ale bardziej przypadła mi do gustu wersja PRZED
to-ja-to-ja

Izowirus pisze...

Moim zdaniem te brwi są za ciemne w stosunku do włosów, przez co cała twarz tak razi :o

Izowirus

. pisze...

Bardziej podoba mi się przed. Po podoba mi się tylko stylizacja, makijaż wcale.
Natalia171

Oleandrea pisze...

ulala jak ładnie

Char pisze...

Stylizacja po jest po prostu świetna. Zakochałam się.

Ynira

patrycja pisze...

Makijaż "przed"<3

Paula552 pisze...

Makijaż po jest fuuuu :c Za to stylizacje przed i po świetne ;)
Paula552