Obserwatorzy

2.9.12

Metamorfoza prezencik00

Przed

Wszystkie elementy twarzy mi się podobają oprócz tych ust. Makijaż jest bardzo skromny, a brwi, nie wiadomo dlaczego, są w innym kolorze niż fryzura.

Po

Wycieniowałam brwi, zmieniłam kolor włosów, oczy pomalowałam cieniami: morskim, szarym, białym i czarnym, usta musnęłam różową pomadką oraz delikatnie podkreśliłam policzki.

Przed

Ta bluzka kompletnie nie pasuje do spódniczki. Torba nie wygląda tutaj dobrze, a reszta jest bez wyrazu.

Po 1

Pastelowa stylizacja. Łososiową spódniczkę połączyłam z zielonym topem i butami w tym samym kolorze. Na koniec dodałam torbę i naszyjnik.

Po 2

Ciemniejsza wersja. Zestawienie czerni z białym topem i naszyjnikiem, za gorset służą mi czarne spodenki z Le.

Przepraszam za moją trzydniową nieobecność. Przyczyną jej były m.in. przygotowywania wyprawki szkolnej, teraz każdy przeżywa to samo :)

15 komentarzy:

Noelle pisze...

Świetny makijaż, dobór ubrań mi się nie podoba.

MissNati909

Nasty Rose pisze...

bardzo podoba mi się "po2" :)

MissGirls150

Niedźwieć pisze...

Bardzo fajny pomysł na stylizacje PO
to-ja-to-ja

Karolina pisze...

Świetny jest makijaż PO.
Ze stylizacja podoba mi się po1 :)

Izowirus pisze...

"Po 2" jest śliczne :)

Izowirus

mika6210 pisze...

Makijaż bardzo fajny,a mi do gustu bardziej przypadła stylizacja Po 1

Anonimowy pisze...

mam niemalże identyczną twarz :|

meg pisze...

Makijaż PO jest świetny, stylizacje również mi się podobają

Oleandrea pisze...

super, kocham tę czarną spódnicę

oleandrea

Megara/ Just Meg ♥ pisze...

Ładny makijaż. Po1 nie przypadlo mi do gustu natomiast po2 jest prze-cu-do-wne!

Char pisze...

Po2 jest cudowne, wspaniałe i normalnie, od dzisiaj jesteś moim bogiem. Metka wspaniała, chylę czoła!

Ynira

I_Hate_People pisze...

Druga stylizacja jest świetna! W pierwszej jest trochę pusto. ;/

patrycja pisze...

Świetnie Ci wyszło.

Paula552 pisze...

Nie za bardzo mi się podoba, ale lepiej niż przed ;)
Paula552

Unknown pisze...

OOOO..szał jest ! poodoba mi się :3334