Obserwatorzy

7.9.12

Metamorfoza Vanessa1372

PRZED
Masz zachwycającą twarz. Osobiście lubię takie zestawienia. Co do makijażu - również mi się podoba. Poprawnie wycieniowana twarz, brwi ombre oraz kolorowy akcent. Nawet jeśli nie jestem fanką tęczy na powiece, podałaś go w taki sposób, że jestem w stanie się do niej przekonać.

PO
Chciałam zrobić coś innego, coś mniej powszechnego. Wyszło rockowo, a  jednocześnie minimalistycznie. Wzrok przykuwa mocny makijaż oka oraz policzków. Przy tym wszystkim jednolita gama barw i proste ścięcie w stylu męskim sprawia, że ogólny wizerunek wydaje się być nieco delikatniejszy.

PRZED
Właściwie mi się podoba. Utrzymałaś outfit w jednolitym, eleganckim stylu, co jest według mnie najważniejsze. Kolory teoretycznie też są w porządku, jednak żałuję, ze dodatki nie są w takim odcieniu.  Może po prostu narzekam?

PO 1
Rzadko kiedy robi się takie stylizacje - zwyczajnie proste, nieskomplikowane. Dlatego postanowiłam dać Ci taki ubiór jako jedną z propozycji, być może przypadnie Ci do gustu. Koronkową koszulę połączyłam z klasycznym żakietem oraz jeansowymi rurkami. Dorzuciłam jeszcze brązowe dodatki, aby ożywić całość.

PO 2
Propozycja hippie-boho-kowboj-coś. Bardzo spodobała mi się ta koronkowa koszulka, więc zaczęłam coś do niej szukać. Wyszło co wyszło - dodałam białe szorty również zdobione koronką oraz luźną narzutę z frędzlami. Brązowe sandały podkreślają charakter stylizacji.

18 komentarzy:

Mikols pisze...

Cudowne *-* i wersje przed i po

meg pisze...

Świetna metamorfoza.

Char pisze...

makijaż po jest okropny-jesli mogę być szczera jeden z najgorszych jaki w zyciu widziałam. Jednak stylizacja "po1" to istne cudenko. Normalnie chyle przed nią czoła

Ynira

Niedźwieć pisze...

Nie wiedzieć czemu nie podoba mi się twój styl pisania. Co do metamorfozy o wiele lepiej przed.
to-ja-to-ja

Nasty Rose pisze...

makijaż bardziej podoba mi się przed, a strój po :)

MissGirls150

Karolina pisze...

świetnie :)

karienne/Karina pisze...

Makijaże podobają mi się oba, a stylizacje zdecydowanie po, szczególnie druga wersja- jest cudna :)

Unknown pisze...

cudne makijaże *.*
lovejulia.super

Anonimowy pisze...

dziękuję bardzo za metamorfozę, bardzo mi się podoba, szczególnie oba stroje :) strasznie się cieszę, że spodobała się moja twarz :)

Madam Szuszetta pisze...

PO 2 - świetna stylizacja, zakochałam się w niej.

Zuza0110

Katarynka pisze...

Cudowne kolory akurat moje klimaty muszę:D

karola_domi pisze...

Piegi zawsze spoko. :]
Stylizacje po są doskonałe. <3

patrycja pisze...

Makijaż przed, awww.

Oleandrea pisze...

strój po, make up i tu i tu jest bardzo ładny

Karolina pisze...

Wszystko jest świetne. Makijaże po i przed oraz stylizacje :)

Paula552 pisze...

Wszystko mi się podoba i przed i po ;)
Paula552

Katyilla pisze...

po2 jest śliczne

Unknown pisze...

Druga metamorfoza przypadła mi najbardziej do gustu ale obie są ok.