Obserwatorzy

28.9.12

Metamorfoza MissGirls150

 Przed

Twoja twarz wygląda bardzo naturalnie, makijaż jest znikomy, jednak dopracowany. Kolor brwi bardzo dobrze dobrany do koloru włosów, za to plus. Podobają mi się też ładnie podkreślone policzki. Jedyny minus twojej twarzy to mała wyrazistość oraz nieoryginalność, bo takie doll stają się coraz popularniejsze. 

Po

Mocniej pomalowałam oczy, wybrałam odcienie zielonego - morski i miętowy. Dodałam trochę białej kredki w kącikach. Fryzurę zmieniłam na upięty warkocz, a jej kolor na bardzo jasny blond.

Przed

Jest oryginalnie i vintage, a ja lubię takie połączenia. Niebanalne okulary, ciekawie ułożona torebka. Nie lubię tych butów od Soni bez towarzystwa innych. Dodałabym też jakiś pierścionek. 

Po

Postawiłam na klasyczne połączenie czerni i złota z odrobiną czerwieni na podeszwach szpilek. Z mini Young Hollywood zrobiłam baskinkę, połączyłam też dwie pary butów, by urozmaicić te z Voile Holiday Boutique. 

6 komentarzy:

Nasty Rose pisze...

dziękuję za metamorfozę :) na pewno skorzystam c:

YourRockMusic12 pisze...

Świetna metka, bardzo mi się podoba! :)

YourRockMusic12

Emo-niunia- pisze...

Wszystkie wersje mi się podobają, jednak stylizacja po jest lepsza od przed :)

Karolina pisze...

Stylizacja po jest genialna :3

Katarynka pisze...

Bardzo ładny makijaż i stylizacja nie wiem czy sama nie skorzystam :D

tupta

Beautiful Stranger pisze...

Ja też chciałabym taką metamorfozę :). Uważam, że ciekawie to robisz...
Na stardoll - Niemysia