Obserwatorzy

3.9.12

Metamorfoza Kiryee

Przed

Twarz jest naprawdę ciekawa, niebanalna. Przyciągający wzrok kolor włosów, plus też za dopasowanie koloru brwi, wiele osób o tym zapomina. 

Po

Nazwałabym ten look 'midnight'. Dawno nie używałam tej fryzury, ale tutaj pasowała mi idealnie. Z pomocą przyszła również kruczoczarna farba do włosów. Muszę ci powiedzieć, że masz strasznie dużo kosmetyków i robienie ci makijażu to sama przyjemność. 

Przed

Buty i torebka idealnie do siebie pasują. Awangardowy kapelusik też jest OK. Jedyne co bym zmieniła, to podstawa stylizacji. Proponowałabym czarną, albo fuksjową sukienkę, ewentualnie połączenie fuksji i czerni za pomocą spódniczki i topu. 

Po

Trochę pokombinowałam i wyszedł czarny zestaw z czerwonym akcentem kolorystycznym. Mam nadzieję, że się Wam, a szczególnie Kiryee spodoba :)

22 komentarze:

Niedźwieć pisze...

Naprawdę ciekwie jest PO. Uwielbiam tą sukienkę wykorzystaną jako spódniczkę, wykorzystanie jej godne uznania.
to-ja-to-ja

Kiryee pisze...

Ile ty nałożyłaś żakietów na siebie bo ja widzę ze trzy. W moje gusta trafiłaś połowicznie ale stylizacja mi się podoba. Nie lubię tych włosów z PO są fe.

Kiryee pisze...

PS cieszę się, że nie przywaliaś się make upu robionego na odwał i przesuniętej grzywki c:

Megara/ Just Meg ♥ pisze...

A ta lalka przed wyglada jakby ją kosmici pomazali :O

A po jest wspaniale! Makijaz obledny a stylizacja poporostu sliczna ;d

Emo-niunia- pisze...

Po zdecydowanie lepiej, żakiet w stylizacji wygląda bosko.

Izowirus pisze...

Stylizacja PO jest bardzo ciekawa.

Izowirus

meg pisze...

@Kiryee
Są dwa żakiety i jedna kamizelka :)

Nasty Rose pisze...

po jest super :)

MissGirls150

Kiryee pisze...

@Clevleen
tak czy siak fajnie to wygląda c:
Btw wiesz, że znowu trafiłaś na stylizację nad którą pracowałam?

meg pisze...

@Kiryee
Ja to mam wyczucie czasu :D

Kiryee pisze...

@Clevleen
Jak zawsze bezcenne c:

Urodzona Optymistka pisze...

Wszystkie 'po' są super. ;) Mam podobny kolor włosów w realu, który ma lalka w 'przed' (oczywiście naturalny). Po w stroju mnie urzekło - pięknie! :)

deadvoice pisze...

nieco mrocznie - czyli jak najbardziej mi się podoba :D

Oleandrea pisze...

napewno lepiej jest po

Karolina pisze...

Bardziej podoba mi się po.

mika6210 pisze...

Stylizacja po jest naprawdę śliczna, ale w makijażu nie podobają mi się kolczyki.

I_Hate_People pisze...

Makijaż trochę zbyt chłodny, a w stylizacji podoba mi się przełamanie czerni.

Char pisze...

Kocham i makijaż i strój po. Jest po prostu przecudowny - idealnie trafiony w moje klimaty. *-*

Ynira

very_important (swiadomosc) pisze...

ubranie jest cuuuudne

patrycja pisze...

Strój "po" fajny.

Paula552 pisze...

Nie podoba mi się.
Paula552

Unknown pisze...

Bardzo ciekawie,przypadło mi do gustu jak prawie każde wasze metki