Obserwatorzy

22.9.12

Metamorfoza Amelia*_*

Przed

Strasznie nie lubię tej różowej kokardki, jest kiczowata i dziecinna. W połączeniu z tymi słodkimi policzkami lalki Barbie wygląda to ogromnie niekorzystnie. Jednak są też rzeczy, które w tej twarzy są ogromnymi plusami. Po pierwsze, ciekawe elementy, takie jak oczy czy usta, a po drugie ładny makijaż oczu.

 Po

Zmieniłam fryzurę na długi warkocz, a jej kolor - na brąz. Oczy pomalowałam odcieniami błękitu, mięty, seledynu i czerni oczywiście. Rzęsy podkreśliłam dwoma tuszami i doczepiłam też subtelne sztuczne rzęsy. Obok lewego oka dodałam pieprzyk, a z łez zrobiłam kolczyki. 

Przed

Nie jest źle, chociaż ta torebka wygląda tragicznie w tym ułożeniu, w którym się znajduje. Tak jak już mówiłam w przypadku twarzy, pozbyłabym się tej okropnej opaski. Poleciłabym również dodać jakąś bransoletkę, może złotą i ew. jakieś nakrycie wierzchnie. 

Po

Podstawą i inspiracją tej stylizacji była torba z motywem panterki, do której dobierałam poszczególne części zestawu. Wybrałam dwa naszyjniki, które ładnie ze sobą współgrają i dodają charakteru zwykłej koszulce i szarym szortom. 

10 komentarzy:

Nasty Rose pisze...

makijaż po jest śliczny :)

MissGirls150

AvrilRamona13 pisze...

'po' jest po prostu zajebiście <3

YourRockMusic12 pisze...

Udana metka, lepiej po ;)

YourRockMusic12

Katarynka pisze...

Makijaż jest wprost cudowny tak jak stylizacja :D

tupta

Karolina pisze...

Świetna metamorfoza :)

Niedźwieć pisze...

No wkońcu mnie oświeciło!!! Wiem po co robiłąm tą torbę z stylizaci Po ^^
Świetna metamorfoza, od zawsze uważałam, że ty, Magdo masz dol tego talent :))
to-ja-to-ja

karienne/Karina pisze...

Makijaż jest po prostu obłędny *.*

Anonimowy pisze...

ale.. te kolczyki to takie trochę.. brzydkie?

meg pisze...

innych pasujących nie było, więc zrobiłam z dostępnych materiałów.

Anonimowy pisze...

aaha.. no ale pomysł dobry! a ta torebka to dla tego że z drugiej strony bo z lewej mi nie pasowało.. a nakrycia dobrać nie mogłam jakoś.. :O