Obserwatorzy

18.9.12

Metamorfoza kiniusia001

Przed

Strasznie smutna twarzyczka, chyba przez kształt oczu. Fryzura jest bardzo fajna, dobrze, że brwi są w takim samym kolorze. Trochę za mocny róż na policzkach, mimo iż w apartamencie nawet ciekawie to wygląda. 

Po

Zmieniłam kolor włosów na jasny i nawet czarny kolor brwi ciekawie z nią kontrastuje. Policzki pomalowałam delikatniej. Kolor szminki powstał z połączenia czerni i pudrowego różu. Oczy są podkreślone cieniem pogrubiającym i wydłużającym, próbowałam też delikatnie 'unieść' zewnętrzne kąciki. 

Przed

Typowe połączenie black&white, ale z ciekawymi panterkowymi elementami. Bardzo pomysłowe użycie spodenek jako topu. Brakuje mi jakiegoś paska, natomiast reszta jest jak najbardziej poprawna i mi się podoba. 

Po

Ładnie wygląda połączenie koloru tej ramoneski z cerą twojej doll. Postanowiłam stworzyć taką słodko-cukierkową bazę, przez koronkowe szorty i top w kropki. Chętnie dodałabym krótkie skarpetki z Killah, ale ich nie wypatrzyłam w twojej szafie. 

12 komentarzy:

YourRockMusic12 pisze...

Podoba mi się i przed i po. Bardzo udana metka! :)

YourRockMusic12

Nasty Rose pisze...

bardzo podoba mi się makijaż po :) zresztą strój też :D

MissGirls150

DarkSun pisze...

ogólnie fajne przed i po

ajehdn pisze...

Can you style my doll too?

xoxo MissesAnna1994

Niedźwieć pisze...

Bardzo udana metka.
to-ja-to-ja

Kingeł pisze...

Metamorfoza bardzo udana. Makijaż po jak najbardziej mi się podoba. Do stylizacji po nie mogę się jakoś przekonać. Możliwe że makijaż kiedyś wykorzystam. Dziękuję za metamorfozę ;>

kiniusia001

Emo-niunia- pisze...

Po jest świetnie.

Char pisze...

I przed i po jest ciekawe jednak jak zwykle stylizacje Clev powalają na kolana :D

Ynira

Unknown pisze...

Makijaż - Przed , a stylizacja - Po :>

lovejulia.super

karola_domi pisze...

W makijażu PO na pierwszy rzut oka wydawało mi się, że ma zeza. o____o
Ale ogólnie ładnie.
Stylizacja PO jak i PRZED cudna. < 3

Katarynka pisze...

Makijaż nie w moim stylu ale stylizacja pierwsza klasa :D

tupta

Karolina pisze...

świetna metamorfoza, naprawdę.