Obserwatorzy

14.9.12

Metamorfoza Keinam1992

Przed

Powiem szczerze, że oczy są okropne a 'napompowane' usta również nie wyglądają najlepiej. Cała twarz jest strasznie rozciągnięta i bez wyrazu. Makijaż również nie jest w moim guście, a fryzura(w innym kolorze niż brwi) jest bardzo popularna.

Po


Podniosłam usta, opuściłam brwi oraz zmieniłam fryzurę i jej kolor. Oczy pomalowane są cieniami: białym, szarym, niebieskim i czarnym, a usta czerwoną szminką.

Przed

Góra może być tz. koszula, bluzka i kamizelka. Nie lubię butów, które się świecą a tutaj muszę oglądać je w połączeniu z torbą, spodnie nie wyglądają najlepiej.

Po 1

Świetną kurtkę połączyłam z czarnym topem, spódniczką, czarnymi zakolanówkami, niebieskimi szpilkami oraz torbą Dkny, opaską i bransoletką. Uważam, że nie wyszło tak źle.

Po 2

Ryzykowne zestawienie wzoru kwiatowego z paskami. Starałam się odpowiednio dopasować kolory i nie przesadzić z dodatkami.

Liczę na opinie :)

15 komentarzy:

Katyilla pisze...

ładnie bardzo podoba mi się makijaż po

meg pisze...

Podoba mi się PO 2, a w PO 1 wydaje mi się, że połączenie tych butów i czarnych rajstop jest korzystne tylko pod względem kolorów.

Oleandrea pisze...

bardzo podoba mi sie po, ale przed też całkiem ąłdnie wygląda

Nasty Rose pisze...

podoba mi się przed i po1 ;)

MissGirls150

YourRockMusic12 pisze...

Tym razem bardziej podoba mi sie PRZED, ale mimo wszystko metamorfoza nie jest zła :)

YourRockMusic12

Keinam1992 pisze...

to moja metamorfoza i szczerze...to mi też bardziej mimo wszystko podoba się "moja" twarz przed niż po :)
ale pierwszy strój bardzo fajny :)
nie pomyślałam, że ta spódnica i taka kurtka mogą tak fajnie wyglądać :) nie wpadłabym na pomysł, żeby to połączyć a w drugim zestawie myślę, że jednak ta bluzką w paski niezbyt ładnie wygląda do tej sukienki.... a reszta świetna :)

Niedźwieć pisze...

Ojacięż... boskie po <33333333333333 (nie mogłam się opanować :)))
to-ja-to-ja

Katarynka pisze...

fajnie
tupta

B. pisze...

Twarz przed lepiej, a tak to ok :)

Unknown pisze...

świetny strój po 2
lovejulia.super

Karolina pisze...

Podoba mi się tylko makijaż po.

Char pisze...

Twarz po zdecydowanie jest lepsza jednak nie podobają mi się stylizacje. Szczególnie pierwsza.

Ynira

Zoorabbis pisze...

Chciała bym się zgłosić . tomek11111

Unknown pisze...

O.m g jak ładnie.Chciałabym mieć taki talent jak wy.Ślicznie zestawione ze sobą wszystko.Oceniam 10/10 !!

karola_domi pisze...

Stylizacje są cudne - Po i przed :D
Makijaż z resztą tak samo. <3
I muszę przyznać rację Twoja malina, gdyż uważam tak samo. ;3