Obserwatorzy

22.9.12

Metamorfoza Agnes24star

PRZED
Nie jest źle, chociaż idealnie też. Określiłabym Twój makijaż jako przyzwoity, ale niestety przeciętny. Posiadasz za to ładną twarz, przy czym poprzestawiałabym delikatnie części twarzy.

PO
Oto propozycja ode mnie. Dopiero po wykonaniu makijażu zauważyłam, że jest utrzymany w podobnej kolorystyce jak poprzedni, za co przepraszam. Dodałam Twojej twarzy trochę pazura i dozy oryginalności, całość uzupełniłam ciekawą fryzurą. 

PRZED
Jest zalążek ciekawej stylizacji w postaci kamizelki i kopertówki, jednak reszta stroju kompletnie zepsuła outfit. Nie rozumiem użytej tutaj kolorowej, rozkloszowanej spódnicy przy dodatkach boho. Butów nie będę już komentować. Jednym słowem - musisz się określić, jaką stylizację chcesz wykonać, zaplanować kolorystykę i stylistykę, aby nie wyszedł miszmasz. 

PO
Wszystko zaczęło się od kopertówki w pastelowych odcieniach, którą bardzo lubię. Potem jakoś poszło. Top z cytrynowymi ozdobnikami zestawiłam z bardzo delikatną, dziewczęcą spódnicą, która mimo wszystko jest bogata - trzeba przy niej uważać, aby nie przesadzić. Największy problem miałam z butami. W końcu postanowiłam nałożyć Twojej doll białe oxfordy. Nie do końca mi tu pasują, ale trudno.


10 komentarzy:

Natalie. pisze...

noela26

YourRockMusic12 pisze...

Ojj, nie podoba mi się... :/

YourRockMusic12

karienne/Karina pisze...

Podoba mi się metka, a szczególnie makijaż po - jest cuudny *.*

Karolina pisze...

Makijaż jest ładny po. Stylizacja żadna nie przypadła mi do gustu.

Katarynka pisze...

Bardzo ładnie pastelowe kolory jaak dla mnie bomba :D

tupta

Nasty Rose pisze...

makijaż po ładny, ale strój mnie nie powala

MissGirls150

meg pisze...

makijaż PO
strój PRZED

Natalie. pisze...

Strój po jest świetny. Oxfordki do spódnicy to jakby złamanie zasad, ale korzystne. Już nie mogę się doczekać na swoją metamorfozę od Ciebie. :)

Agnes241998 pisze...

dziękuję za metamorfozę jednak zgodzę się z MissGirls150, że strój nie powala :/ przepraszam ...

Unknown pisze...

można metke ? :D