Obserwatorzy

7.9.12

Metamorfoza lovejulia.super

Przed

Cienie nie są udane, chyba, że podwójna brew była przewidziana. Włosy jak dla mnie zdecydowanie za jasne. Kolor ust też okropnie dobrany do całości. 

 Po

Proty makijaż oczu, jedynie eyelinery-żółty i czarny, a poza tym dwa cienie, biały i niewiele czerwonawego. 
Kwiatki wyglądałyby fajniej, gdyby było ich więcej. 

Przed

W sumie nie jest źle, ale zmieniłabym żakiet. 

Po
 

Postanowiłam białemu dodać towarzystwa czerwonym i turkusowym. Myślę, że wyszło całkiem w porządku. 

13 komentarzy:

Nasty Rose pisze...

świetna metamorfoza :D

MissGirls150

DarkSun pisze...

oj jest różnica, jeest. dobra różnica

Char pisze...

Stylizacja tutaj nie podoba mi się w ogóle jednak makijaż to cudeńko.

Ynira

Niedźwieć pisze...

Różnica widzialna :)
to-ja-to-ja

Izowirus pisze...

Strój PO ekstra :D

Izowirus

Mikols pisze...

zgadzam się z izowirus :D

Karolina pisze...

podoba mi się :)

Unknown pisze...

dzięki za metamorfozę ;)
właśnie robię makijaż , który zrobiłaś .

lovejulia.super

patrycja pisze...

Zmieniłabym torebkę w stroju "po".

Oleandrea pisze...

po

karola_domi pisze...

Wyszło wspaniale. <3

Paula552 pisze...

Makijaż po bardzo mi się podoba, i masz rację. Gdyby było więcej kwiatków ładniej by wyglądało. Natomiast stylizacja po nie przypadła mi do gustu.
Paula552

Unknown pisze...

Mmm ładne kolory