Obserwatorzy

19.9.12

Metamorfoza cocoschanel10

Make-up

PRZED:



Nie gustuję w tak obfitym kolczykowaniu twarzy, więc mi się nie podoba ;c 
Nie pochwalam także tony sztucznych rzęs.
Jednak brwi, usta i konkretny kolorek włosów to Twoje atuty :)

PO:


Kompletnie nie wychodził mi makijaż tych oczu w kolorowych cieniach ze względu na "ograniczoną ilość ruchów" (ja to tak nazywam), więc postawiłam na klasyczny smoky eyes. Podkreśliłam kości policzkowe naturalnym pudrem, a usta pomalowałam najpierw kawową, a potem różową szminką. Zmieniłam kolor włosów i fryzurę, a także kolor brwi.


Stylizacja

PRZED:


Nudno.... Byłoby lepiej, gdybyś zmieniła tę białą bluzeczkę na jakąś ciemniejszą, w stylu kurtki i butów. No i    dodała ciekawe dodatki, np. torebkę, pasek...

PO:
I wersja


Black&Gold - elegancka, przepychowa stylizacja ze złotymi elementami, łańcuszkami.. 
A swoją drogą dopiero teraz zauważyłam, że krzywo nałożyłam rajstopy.. ;c

II wersja


To już zdecydowanie mniej elegancki, miejski styl w stonowanych barwach i artystycznym nieładzie. Kojarzy mi się z nieśmiałą artystką biegnącą do szkoły plastycznej na zajęcia. Może przez tę teczkę.. :)

12 komentarzy:

Char pisze...

Makijaż po jest super, zdecydowanie zachwycił mnie choć nigdy chyba nie zrozumiem co mają znaczyć te plamy przy nosie o.o
Stylizacja nr 1 jest nawet w porządku choć nie podoba mi się na tyle by móc się nią zachwycać za to druga wersja nie przemawia do mnie w ogóle.

Ynira

Nasty Rose pisze...

udana metamorfoza, bardzo mi się podoba ;)

MissGirls150

karienne/Karina pisze...

@Char
Te plamy przy nosie z daleka wyglądają lepiej.

YourRockMusic12 pisze...

Metamorfoza twarzy naprawdę rewelacyjna, PO jest o wiele lepiej :)
Co do stylizacji, to wersja I nie przypadła mi do gustu, ale wersja II jest naprawdę śliczna! :)

YourRockMusic12

Niedźwieć pisze...

Metamorfoza (znaczy efekt PO :))) znakomicie do mnie przemawia, szczególnie druga wersja stylizacji. Uwielbiam styl casual (choć nie jest on w tym outficie idealnie pokazany, to jednak świetnie wygląda) także bardzo stylizacja ta do gustu mi przypadła :)
to-ja-to-ja

Unknown pisze...

Makijaż PO jest świetny *_*

lovejulia.super

nataligaw1 pisze...

Kiedy wreszcie bd wyniki loterii ?
LoVeee_2

karola_domi pisze...

Hahaha. Char. Mnie też one zdziwiły. xD
Makijaż jest śliczny, ale wygląda trochę jakby miała katar przez te plamy. :p

1 pierwsza stylizacja jest cudna. <3

karola_domi pisze...

Właśnie !
Jets już 603 obserwatorów ! :D
A miało być 600. ;]

Roksana pisze...

Jutro....

Katarynka pisze...

Ja też nie gustuje w kolczykach na twarzy więc zmiana mi się podoba. A stylizacja 2 jest naprawdę świetna:D

Karolina pisze...

Podoba mi się makijaż po i pierwsza stylizacja po :)
Oczywiście metamorfoza jak najbardziej udana :)