Obserwatorzy

23.9.12

Metamorfoza adusia_podusia

Przed

Twarz bardzo glamour, elegancka fryzurka, czyli włosy upięte w koczek. Podoba mi się dobór części twarzy, szczególnie oczy wyglądają wspaniale. Ciekawie pomalowane brwi, oryginalnie wyglądają. Nie podobają mi się jedynie pomalowane za mocno policzki. 

Po

Zmieniłam fryzurę i przyciemniłam jej kolor. Usta zostawiłam z ich naturalnym odcieniem, brwi tak samo. Oczy pomalowałam czernią i odcieniami czerwieni. Użyłam też eyelinera i tuszów do rzęs-wydłużającego i pogrubiającego.Policzki delikatnie podkreśliłam różem. 

Przed

Jest elegancko, jednak ta kamizelka wygląda sztucznie z uwagi na to, że cardigian ma zupełnie inną, bardziej zwiewną fakturę. Poleciłabym założyć jakąś mniej formalną górę, żeby całości nadać lekkości. Dodałabym również jakąś dużą torbę. 

Po

Klasyczny, biało-czerwony zestaw. Spódnica i cardigian są zrobione z podobnego tworzywa, więc ładnie ze sobą współgrają. Buty zrobione z dwóch par. Dodałam biały kołnierzyk, aby stylizacja była bardziej elegancka.

6 komentarzy:

Cleo167 I Adrian pisze...

Podoba mi się po :)

Nasty Rose pisze...

mi też się podoba ;)

MissGirls150

A pisze...

Po jest świetnie.Przed to tragedia:/

Katarynka pisze...

Stylizacja jest cudowna moje klimaty :D

tupta

Karolina pisze...

Zdecydowanie lepiej jest po :)

Beautiful Stranger pisze...

Metamorfoza, którą zrobiłaś, powoduje że dolka wyglądajak moja babcia. Za to makijaż perfekt...
Zrobiłabyś mi metamorfozę? pls!
Niemysia