Obserwatorzy

17.9.12

Metamorfoza Ynira

Przed

Nie przepadam za takimi lookami doll i nie lubię też ich oceniać, bo wiem, że jest to jakiś typ subkultury odwzorowywany na stardoll.  Oczy pomalowane jak panda, sztuczne rzęsy... Mogę powiedzieć, że podobają mi się tatuaże. 

Po

Strasznie lubię farbować włosy na ten kolor, dlatego też i tutaj nie mogłam się powstrzymać. Ciemniejsze usta, w kolorze przybliżonym do barwy włosów. Oczy pomalowałam niebieskimi cieniami, a potem dodałam czerwień, która stała się bordo. Na uszach dwa kolczyki. 

 Przed

Podobnie jak w przypadku makijażu trudno mi to ocenić. Widzę tu jakiś typ goth i osobiście w takim stylu nie gustuję, natomiast mogę powiedzieć, że wszystko do siebie pasuje. 

Po

W twojej garderobie jakieś 80% stanowią ubrania czarne. Nie chciałam bardzo kombinować, więc stworzyłam sukienkę z dwóch sukienek i jednego topu, który przykuł moją uwagę ze względu na ciekawy wzór i krój. Połączyłam też dwie pary butów, a kopertówkę zrobiłam z trzech pasków :)

12 komentarzy:

karola_domi pisze...

Wow. *o*
Makijaż jest przecudny. <3

Niedźwieć pisze...

Wow. Makijaż jest mrymraśny
to-ja-to-ja

YourRockMusic12 pisze...

Fajna stylizacja PO :)

YourRockMusic12

DarkSun pisze...

<3

Nasty Rose pisze...

świetna metamorfoza :)

MissGirls150

✥ Lorraine Torres ✥ Panzers on a line form the Wehrmacht's spine... ✥ pisze...

Strój Po jest świetny:) Fajnie połączyłaś te dwie kiecki:D

Char pisze...

Wielkie dzięki za metamorfozę. Wiem, ze było to dla ciebie dość ciężkie ponieważ masz zupełnie inny styl niemniej jestem wdzięczna. jak sama zauważyłaś większość moich ubrań jest czarna, jest tak dlatego, ze większość moich kolorowych ubrań to cenności które mam w oddzielnym pokoju, a myślę, że mogłabyś z nich wykombinować coś na prawdę fajnego, szkoda, że powiedziałam ci dopiero teraz :(
Cieszę się, ze wykorzystałaś ten kolor włosów. Używam go dość często ponieważ uważam, że jest wspaniały od jakiegoś czasu także zastanawiałam się nad tym czy nie wykorzystać tej fryzury, jednak jakoś mi nie pasowała i nie pasuje nadal. jeśli chodzi o usta użyłabym trochę innego koloru, ogólnie metamorfoza cudowna. A pomysł zrobienia kopertówek z pasków genialny :D

Ynira

karienne/Karina pisze...

Super metamorfoza, a makijaż przepiękny :)

magista pisze...

metamorfoza i makijaż cudne :)

Unknown pisze...

fajne :]

lovejulia.super

Katarynka pisze...

Przed mrocznie mrocznie
Po kolorowo mrocznie ale CUDNIE :D


tupta

Karolina pisze...

Nie podoba mi się ta metamorfoza ;c