Obserwatorzy

3.9.12

Metamorfoza fioliola

Make-up

PRZED:


Podoba mi się ładny wyrazisty makijaż i choć jest troszkę krzywy, w apartamencie tego nie widać. Tym ustom mówię ewidentnie NIE! W ogóle tu nie pasują i wyglądają jakby doll je zaciskała.. Do niczego innego nie można się przyczepić, tylko proszę: zmień te usta, a będzie git! :)

PO:

Wersja niebieska:


Makijaż w niebieskich odcieniach. Zewnętrzne kąciki podkreśliłam lekko kredką indygo. Rzęsy lekko pomalowałam wydłużającym granatowym tuszem. Do tego delikatna szminka. Zmieniłam także fryzurkę.

Wersja.. hmm.. różowa? No nie wiem.. :) :


Wiem, że ciemna szminka jeszcze bardziej pomniejsza usta, które (jak już wspomniałam) i tak są za małe, ale kolor pasuje do makijażu oczu i sądzę, że ładnie wyglądałby na innych ustach. Makijaż w wyrazistych kolorach od mocno różowego do ciemnego niebieskiego. Mocno podkreśliłam kości policzkowe. Zmieniłam kolor włosów i fryzurę.


Ubiór:

PRZED:


Niby poprawnie, ale jeśli chodzi o kolorystykę, to pozostawia wiele do życzenia. Przede wszystkim ta marynarka- jest delikatna, pastelowo biała i nie bardzo pasuje do szarych spodni i czarnych dodatków. I jeszcze te kolczyki- ni w pięć ni w dziesięć, gryzą mi się ze srebrnymi rączkami torebki. Proponuję dobrać inną marynarkę, a kolczyki zastąpić np. jakąś opaską, nakryciem głowy, czy bransoletką.

PO:

I wersja


Letnia stylizacja, w której przeważają ciepłe kolory. Podoba mi się połączenie oranżu z kobaltowym. Starałam się wzorować na tej ślicznej torebce z LE i wyszło coś takiego.

II wersja


Elegancka stylizacja z czernią na czele. Podstawą jest prosta czarna bluzeczka i ołówkowa spódnica. Dobrałam błyszczącą torebkę i marynarkę do ręki. Żółty pasek i buty z żółtymi elementami przyciągają wzrok i ożywiają stylizację.

13 komentarzy:

Nasty Rose pisze...

śliczne makijaże *_* stroje też :D

MissGirls150

Megara/ Just Meg ♥ pisze...

Piękne makijaze!!
A stroje obydwa mi sie podobaja ale drugi znacznie bardziej :d

Paula18 pisze...

http://stardollowe-uzaleznienie.blogspot.com/ Zapraszam też robie metamorfozy ;DD

Izowirus pisze...

Bardzo ładne makijaże

Izowirus

Niedźwieć pisze...

Lepsza wersja niebieska, a w stylizacjach PO Wersja I
to-ja-to-ja

Urodzona Optymistka pisze...

Pierwszy makijaż 'po' - cudo! :) Obydwa stroje 'po' mi się bardzo podobają. ;)

Oleandrea pisze...

cudny ciemny makijaż i stylizacja z niebieską marynarką

Karolina pisze...

Makijaże są świetne :3
Stroje mnie nie zachwyciły.

I_Hate_People pisze...

Pierwsza stylizacja piękna kolorystycznie. *_* Makijaże również śliczne.

Char pisze...

Makijaż pierwszy jest na prawdę cudowny *-* zakochałam się w nim normalnie ale nie podoba mi się to pseudo podkreślenie policzków.
Stylizacja przed jak i stylizacja po (pierwsza) są cudne

Ynira

patrycja pisze...

Śliczna doll przed, podoba mi się Twój strój 2 :3

Paula552 pisze...

Ładna metka, ale nie podoba mi się makijaż nr 2

Unknown pisze...

Wow ! Śliczna jest,przed jest nawet,nawet ale po !! jest super