Obserwatorzy

3.9.12

Metamorfoza kara_253

Przed

Usta są zdecydowanie za nisko i za bardzo wydłużają twarz. Jest trochę szarawo, nudno i smutno. Nie ożywia tego nawet ten znikomy żółty makijaż, którego prawie nie widać. 

Po

Postawiłam na mocny makijaż oczu, oczy pomalowałam fioletem i ciemnym różem. Usta nieco neonowe, nadają charakteru. Wybrałam upięty warkocz jako fryzurę i przefarbowałam włosy na fiolet. 

Przed

Podoba mi się twoja stylizacja, całość utrzymana jest w jednym stylu. Mam tylko dwa zastrzeżenia: Kubek jest nienaturalnie ułożony i nie lubię tak nałożonych okularków na czubek głowy. 

Po

Podstawą do tworzenia stylizacji było brzoskwiniowe futerko. Jest elegancko, wczesnojesiennie. Dodałam kilka brzoskwiniowych elementów, aby pasowały do futra. 

13 komentarzy:

Nasty Rose pisze...

świetna metamorfoza :D

MissGirls150

Izowirus pisze...

Przepiękny makijaż :D

Izowirus

Niedźwieć pisze...

Znowu mnie zachwycieło :)
to-ja-to-ja

Megara/ Just Meg ♥ pisze...

Oh jaki cudowny makijaż :O
miszczu! ;>

Emo-niunia- pisze...

Makijaż po jest świetny, wielbię ten kolor włosów :)

Urodzona Optymistka pisze...

Fajna i udana metamorfoza. Podoba mi się zarówno przed jak i po w stroju. :) Po w make upie jest śliczne! :)

Oleandrea pisze...

po

Karolina pisze...

świetna metka.

Char pisze...

Świetny makijaż, jednak nie trawię tej fryzury więc to jest drobny minus tej metki - jednak stylizacja na prawdę ci wyszła. Cudowna metka :D

Ynira

patrycja pisze...

Stylizacja "po" koszmar.

Paula552 pisze...

Ta fryzura po jest po prostu paskudna.. A tak to wszystko ok :)
Paula552

Unknown pisze...

Super metka,jak każda

ddd pisze...

Jeśli o mnie chodzi, wolałam wygląd przed. Bo stylizacja ,,po" ta zzupełne odwrócenie stanu początkowego o 180